2018年7月1日星期日

東莞2天遊@2018

今年小王子生日諗去親子餐廳玩下,但想去果間就full晒,咁啱細舅母又邀請我地回鄉,所以今年又小王子生日又係大陸過,唯一唔同係冇左老豆一齊去。

之前包前上落,因為老豆,而家唔係上就自己過關,我可以帶阿媽和細舅母去深圳行下食下野,落就包車,因為佢地實有好多野拎返香港。

前發前2日阿媽來電,佢話腳痛,如果係就包車上,我見佢地又有野拎回鄉比人,咁就取消行深圳直接包車上。

上年12月開始由香港返國內去到國內過關要落車,但由國內回香港就不用落車,好在過關都快和順利。

今次又係住細舅父家,但佢冇回來,到步攏低野就出去食晏,表妹帶我地去左間西餐廳,食物質素都OK,但我食塊牛扒就用梳打粉拿過,阿媽碟牛河碟底冇乜油~讚。

阿仔同柔柔表姐(表弟個大女)話要一齊坐。


大家都知我返大陸玩另一目的行超市,頭先係車到問左司機邊到有華潤萬家或沃爾瑪,佢教左我去另一間,呢間超市大,但好似唔及平時去果間華潤萬家大野買。

我都唔敢行咁耐,因為成村人等我一個,有點唔好意思。


晚飯去左上次食過既酒家,果到燒鵝好好味~百吃不厭。

尋晚表弟婦整左榴槤布甸,今日可以食喇!


食完甜品先去飲茶。


食完茶老人家就回家,後生就繼續去玩。

尋日係車到小王子話要買玩具,見佢生日就叫表妹帶我去〝東莞百花廣場〞,上次係到買過超級飛俠玩具。

小王子揀到心頭好。


跟住我又去左地下〝華潤萬家〞買野,尋日果間冇我想要的,呢間有,小王子仲買多部玩具相機添!


表妹要去〝The Green Party〞買野,嘩~我超鍾意呢到,有飾物、家品、玩具啲野啱我。

The Green Party
地址:廣東省東莞常平鎮市場路1號百花時代廣場一樓
官方淘寶:lenle.taobao.com
微信:TheGreenParty


我只係買左2隻碟,因為係又係成村人等我一個,唔好意思再行,下次要再去。


係舖頭旁邊,小王子見到立即要影相。


之後表妹帶左我地去表妹夫既表妹開既蛋糕店食野,表妹夫既表妹係上海和坑洲學整蛋糕的。


表妹想order卷蛋已經售罄,櫃內仲有係有客訂左未取,阿姨都話佢個女成日都買比佢食。


小食都OK


不過,飲品就差啲。


小王子扭計,要拎頭先買既相機玩,但啲野鎖晒車尾箱,費事又要人去開,不過有其他人係到幫佢,最後佢緊係贏左喇!


晚飯又去返尋晚果間,雖然食到飽,但仍然食得落~正!好在小王子拎左間野包紙巾,所以有地址。

金隆食府
地址:常平鎮張屋村12號(紫荊花園正門對面)
電話:(0769) 83336306


約左部車7點半來接我地走,食完飯趕得切,回來仲要執下野,呢到係一部份要拎走既野,所以返香港唔包車點得丫!

阿媽仲留左啲走地雞蛋係細舅父雪櫃添!實在太多野,唔記得左。


沒有留言:

發佈留言