2021年10月3日星期日

椰香杯子蛋糕 Coconut Cupcakes (內附食譜)

我部V仔塵封左好耐,近日有個同事都有部V仔機,佢話想買模版,咁就撩起我想將它解封。

之前都有講過點解我要封起部V仔,所以都唔特別講。

今日再拎它出來又覺得幾方便,不用開爐已經有蛋糕食。

我用既時候,唔多覺有電流聲,但老公走入廚房話好似有燶味,我話邊有啫。

老公都係好擔心,因為始終要用變壓器,仲話早叫你唔好係日本買架喇!

今日一用我對它信心大左,可能之後會用多啲。

全程用手動打蛋器就可以,真係超方便啊!

蛋糕上的是牛油糖霜做法:牛油糖霜

牛油糖霜,我只用左一半份量就足夠了,不過,梗係要睇下你唧個花幾大和咩花。

製作過程:

  • 我整左28個。
  • 黃砂糖,我用左咖啡糖。
  • 葡萄籽油,我用左芥花籽油。
  • 3.5分鐘覺得唔夠色,我改4分鐘。



我就係用呢個唧咀。









椰香杯子蛋糕

食譜來自:百變窩夫機加強版

材料:24個份量

全蛋液                           110

黃砂糖                           50

椰漿                                60

低筋麵粉                      110

泡打粉                           4

葡萄籽油                      40

椰絲                                35

飾面:

牛油糖霜                      適量

做法:

1.       全蛋液、黃砂糖、椰漿拌勻至糖溶化。

2.       加入已過篩的粉類拌勻。

3.       加入葡萄籽油及椰絲拌勻。蓋上保鮮紙,靜置鬆弛30分鐘。

4.       將麵糊於烤盤中,蓋上蓋子,烘烤3-3.5分鐘。

5.       隨個人喜好擠上牛油糖霜或直接享用。

沒有留言:

發佈留言