2021年11月14日星期日

傳統經典美式軟餅乾 CHOCOLATE FUDGE COOKIES (內附食譜)

老公好鍾意食美式曲奇,我見到呂昇達老師出post就緊係跟着做喇!

我焗左2盤,出來個樣有分別,所以我一次過食左3塊。

雖然甜,但我接受到,因為我甜、酸、苦、辣、鹹都可以食得好濃,平時就會清淡啲。

老公話食到有朱古力粒時就甜,如果得曲奇既就OK。

食到朱古力粒時就甜,緊係喇!食譜係用苦甜朱古力,但2父子都只食Milk Chocolate,所以我的朱古力粒都是甜的,因為再加埋曲奇就甜上加甜。

製作過程:

  • 我一共做左14個。
  • 焗第一盤時就將剩下的麵糰入雪櫃,因為好黏手,老師話雪左會好一點。
  • 焗第二盤可能雪過,所以冇溶得咁勁,即是出來的曲奇比第一盤細一點。
  • 第二盤曲奇邊比較深色,所以可能焗第二盤時,要注意爐溫,唔係就好易燶,又可能係這原因第二盤比第一盤實一點。





















傳統經典美式軟餅乾  CHOCOLATE FUDGE COOKIES

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=N3aWQF7UO3s

材料:每個重量 30

無鹽奶油               100

二砂糖                    110

雞蛋                         35

                             3

低筋麵粉               120

泡打粉                    3

苦甜巧克力          60

 做法:

1.       無鹽奶油、二砂糖、鹽用電動打蛋器混合均勻。

  • ·         不用打發,只要混合均勻就可以。
  • ·         一定要加鹽,否則餅乾超甜。
  • ·         二砂糖 (Brown Sugar)可用細砂糖代替,但不要用糖粉,因為不太適合做美式餅乾。

2.       加入雞蛋用電動打蛋器混合均勻。(這個有乳化作用)

3.       低筋麵粉、泡打粉過篩加入,用刮刀混合至8-9分均勻。

4.       加入苦甜巧克力拌勻。

  • ·         覺得甜不可減糖,減了就不軟,會變得硬硬脆的。
  • ·         可加入合桃、夏威豆、無糖粟米片來減甜度。
  • ·         亦可加燕麥片減低甜度。

5.       每個重量 30克,搓圓就可以

  • ·         若做好多份量可將它冰過再烤。
  • ·         分的時候太黏手可將它冰過再操作。

6.       烘焙 160度,烘焙 13-15分鐘。

  • ·         旋風爐用150度,因為溫度會高一點。

沒有留言:

發佈留言