2020年8月8日星期六

長崎麵豉湯拉麵 (內附食譜)

尋晚跟營養師的食譜書整左〝福建炒飯〞,預備今晚煮拉麵,小王子比較喜歡麵食,尤其係拉麵。

好在今日有事要出街,唔係就冇得煮,因家中冇拉麵存貨,待辦完正經事就去買拉麵。

我地去左2-3個地方都搵唔到,好在最後係一田搵到,但一田既豚肉有點貴,回家那邊先買。

我諗8隻蜆仔海鮮檔都唔彩我,所以我只係用曬乾左既蜆肉就算。

老公唔吃椰菜,所以我都冇加落去。

老公話味道OK,但個麵淋左啲,可能我影相影得耐,冇辨法喇!我影相技術麻麻嘛!

長崎麵豉湯拉麵


 食譜來自:營養師的500卡瘦身食堂

 

材料:熱量483千卡

薄切豚肉               40

蜆仔肉                   8

椰菜                       1/4

洋蔥                       1/4

拉麵                       1

粟米粒                   1/3

                           1茶匙

 

上湯材料:

日本麵豉醬           2湯匙

                           1.5

 

做法:

1.          薄切豚肉洗淨,瀝乾。

2.          蜆仔肉去沙,洗淨,瀝乾。

3.          洋蔥去衣,與椰菜洗淨,瀝乾,切絲。

4.          燒滾水,將拉麵灼熟,盛起,放於冷水中,過冷河後,瀝乾,盛起。

5.          燒熱易潔鑊,下油炒香洋蔥絲及蜆仔肉,放入上湯材料,拌勻。

6.          加入薄切豚肉、椰菜絲及粟米粒。

7.          最後放入拉麵,煮至拉麵軟身後,上碗,即成。

 

小煮意:

l   用洋蔥絲和蜆仔肉一齊面層的麵粉,炒,能去除蜆仔肉的腥味。

l   將拉麵先過冷河,可去除拉麵粉,並令麵身更彈牙,而且麵條久於湯中亦不會太快變得腍軟,影響口感。

沒有留言:

發佈留言