2015年12月2日星期三

京阪神 Day2@2015

原本plan左去天王寺公園,因為早上遲左出發,所以取消了,好在小王子係Seacle已兒童樂園玩得好開心唔捨得走。


今日係老公和小王子的shopping day,我只係係100円店花費,亦是我來日本主攻點。

Day 2 :Rinku Premium Outlet→通天閣→甲賀流→酒店

*********************************************************************
我地住既酒店
早餐去〝Honolulu Coffee〞,日本太早和夜食野都冇乜選擇,呢間開得早,又鍾意食鬆餅,所以揀佢。

Honolulu Coffee
營業時間:0800 - 2300
地址:大阪府大阪市中央區道頓堀1-6-15ドウトソビル1F





















可以對住條河,再望住水鴨食早餐真係捨意,小王子見到水鴨勁開心。

下站去〝Rinku Premium Outlet〞,我係網上搵到有2種方法去,我就用左第一個方法。
1) 難波(南海電鐵約35分鐘¥740)→泉佐野(南海空港線)→リんㄑうタヴソRinku Town(步行3分鐘)→Seacle Outlet
2) 關西國際空港(Sky Shuttle約23分鐘¥100→Rinku Town(步行3分鐘)→Seacle Outlet
難波站乘車海電鐵南海線列車約35分鐘到リんㄑうタヴソ站下車;或從關西國際空港12號巴士站乘接駁巴士「Sky Shuttle」約23分鐘

小王子係Seacle兒童樂園玩下先,因為我地好早出發,所以得小王子一個人玩,佢第一次玩波波池有點驚。

佢玩完大人shopping,我以為自己會買好多野,點知係outlet一樣野都冇買,老公和小王子都有收獲。






















Airline每人派左一張coupon去outlet可以換杯。


〝Rinku Premium Outlet〞摩天輪

作戰完畢肚餓了,去左food court行左一個圈,最後食呢間。

有飯又有烏冬啱晒大食既我,味道一般。
我反而係果到既100円店有收獲




我地返酒店擺低戰利品,然後再向〝大興寿司本店〞出發,上次去大阪已在list中,但時間唔夠,所以冇去,今次帶埋阿仔一齊去試。

大興寿司本店
營業時間:1130 - 2130 (休息:星期四)
地址:大阪市浪速區惠美須東3-2-18
路線:心齋橋(大阪市營御堂筋線)→惠美須町→動物園前站1號出口(地下鐵御堂筋線),出口步行1分鐘
*不過,我可能行錯,因為唔止行1分鐘
這間店很小,但地道,顧客全是日本人,店員個個都好友善,壽司好食,下次會再去。

壽司師傅好細心,佢將蛋壽司cut開左一半等小朋友容易食,可惜小王子唔領情,一舊都冇食到。





通天閣係呢到既地標。



































今天戰利品,左邊有3件外套係買比3個姪仔的,而Nike索袋背囊係買比老豆的。










沒有留言:

發佈留言