2015年12月5日星期六

京阪神 Day5@2015


Day 5 :奈良公園→梅田→酒店→心齋橋

*********************************************************************************************************

晨早又出發,早餐係酒店附近Family Mart攪掂。

第一次去餵鹿,所以都要週圍搵下。

奈良公園
路線:
1) 近鐵大阪難波站(急行約40分鐘¥540)→近鐵奈良站下車→往東步行(10分鐘)→位於縣廳南側至東大寺、若草山四周的區域
2) 近鐵日本橋(近鐵難波線)→近鐵奈良(近鐵難波‧奈良線急行)
車程: (50分鐘 ¥560)

以上係2個唔同站上車,
我就揀第2個方法,JR奈良站步行20分鐘;近鐵奈良站步行15分鐘


有朋友比我地早去,佢地又係一家三口,朋友被隻鹿咬住件衫,所以我地都提高警覺。

我和老公都有被鹿咬,有啲鹿都好乖。


買餅餵鹿喇!


小王子唔怕鹿,但落地被鹿圍既時間就驚。




小王子同鹿玩完又瞓左了,我和老公又可以安靜食餐午餐。


我地已經快速食,但食到一半小王子就醒左。


下站又係小王子發電時間向梅田出發,本旅遊書介紹位於梅田〝Grand Front Osaka〞,有地方比小朋友玩。
書寫〝Grand Front Osaka〞梅田站步行5分鐘就到,但我要去北館The Active Lab(親子得意互動) 和 Bornelund玩具店(兒童樂園),北館差不多出梅田站由頭行到尾咁滯,真係攰到隻野咁。
  • The Active Lab係高科技野,完全唔啱小王子。
  • Bornelund玩具店係買玩具,仲有少少玩具比試完,真係晴天霹靂。


梅田大丸百貨內有Tomica,仲可以自己揀配件砌車添!


小王子仲未識,所以就由我代勞。


網上話梅田開左迪士尼旗艦店,我當然要去朝聖一下,但去到間舖一啲都唔大,失望。


行到攰去地下街坐低醫肚先。


尋日搵唔到粉藍色Vitantonio機,所以就去Yodobashi Umeda睇下,點知都係冇,唯有返難波Bic Camera買唔駛拎咁遠,但就買另一個型號。


返到心齋橋有啲肚餓,去左Mr Donuts買野食,無論係邊見到Mr Donuts我都一定會食,因為我都係donuts怪。

 返酒店擺低野就出動食晚餐,因為都夜又攰,所以去左同事介紹既〝すき家 (道頓堀一丁目店 )〞,都好易搵係難波果邊。

すき家 (道頓堀一丁目店 )
地址:〒542-0071  大阪府大阪市中央区道頓堀一丁目1番11号 K-24ビル1F
營業時間:24小時


終於買到V仔喇!


沒有留言:

發佈留言