2017年4月28日星期五

掛泵

餵母乳和順產都是我從小的願望,其實都好好笑,好少人好似我咁。

自2014年7月1日零晨開始,我就開始餵母乳生涯,感覺好奇妙。

放產假時日頭已經冇得休息,每晚半夜起幾次身pump奶、餵奶,由於我奶量不多,所以就算平日要返工半夜都起2次身泵奶。

最怕半夜泵奶撞上小王子起身要食奶,因為小王子又唔跟老公,當時真係人都癲。

每日都孭重背囊返工,日頭返工又要泵3次奶,好在部門同事都好支持,當我泵奶時佢地會替我個位,連隔離部門都支持,有時conference用晒,佢地會借房我用。

今天最後一泵,因為小王子再唔食我泵出來的奶,只是埋身,跟住可以掛泵了,再見我的戰友,下星期開始唔駛孭背囊返工了,可以好輕鬆,平時就埋身。

出街就一巾走天涯,所以去旅行都可以好輕鬆。


沒有留言:

發佈留言