2018年9月5日星期三

我的生日2018@Jungle King

今日係我既生日,老公之前已問過我去〝Jungle King〞OK嗎?我當然冇問題,上次小王子去玩得好開心,有左小朋友大前題緊係令佢地開心行先。

我放工回家湊小王子去,而老公就上去order野食先。

我一去到就見到老公order左奶茶,上次佢話好飲,但今次就差左啲,我飲左少少覺得太甜。

去之前已經同小王子傾好,未有野食就可以去玩,有野食就要回來食,佢都好合作。

兒童餐得一款$98

法國露絲瑪莉燒春雞$168

我最鍾意食奚胸,唔鞋、味道剛好,好食,但食左半隻發現2邊脾都有啲唔熟,佢話整過一隻,我地話唔駛焗返熟就可以,因為太飽再來一隻新吃不下了。

最後都係比過一隻新的,店員話唔熟過不到自己,不過,這隻比較鹹,但比之前隻嫩。
老公太飽,我自己食左半隻,另外半隻打包留明晚吃。

德國脆皮板咸豬手$188

上次晏晝嚟冇得食,夜晚要訂,所以之前已經提左老公要訂,真係好脆,又唔太鹹~好食。

叫小王子回來食,食完又去玩,玩一陣又叫佢回來食,每次都食晒比佢既份量,而且又食得快。

每次回來食野,小王子邊食邊睇住佢頭先玩緊既玩具,好攪笑。






沒有留言:

發佈留言