2019年12月25日星期三

香港冬日美食節@2019

每年都會約弟婦和大姪仔來來美食節,因為大家都鍾意食。

早上9點幾係灣仔食完早餐就入來,一入就係〝香港冬季購物節〞見到呢架巴士。

老公話係〝微影〞的,見好多人排晒隊,本想都排下影相,工作人員話免費,但要購買指定金額才可以上,心諗〝咁即係唔係免費喇!〞,可以一個人上去5分鐘,全車得你一個。

仲出左有罐頭巴士,有豬仔火腿午餐肉和鹹牛肉味,見好多人買,可能係會場限定。

再行下有搖控車,小王子緊係玩下喇!

我對腳比一般女仔大,要著男裝襪,但我鍾意公仔,所以會買韓國的。

我一見到就立即飛撲過去,小王子見到又話要買。

跟住就去目的地〝香港冬日美食節〞。

我地係〝玉子燒〞買左雞軟骨和魷魚鬚,2款都好食,上次食過牛柳粒唔好食,所以冇買。

見到呢間有鹿兒島和牛粒買左一份,真的好吃。

呢檔仲有大白兔糖雪糕添!

個個都唔食,就買一杯比小王子喇!但我都食左少少,唔覺有大白兔糖味,係得表面既練奶和甜味。

弟婦有啲唔舒服,所以買左冬瓜茶飲,我覺得甜。

之後又試左帆立貝、豬手、雞撕海蜇,老公又買左佢鍾意既柿乾。

老公話要食鮑魚,鮑魚、冬菇都好味,不過花膠未腍就一般,但個湯正。

小王子試飲好鍾意,比益力多冇咁甜淡一點,買左一set送左個玻璃樽。

呢個Cheese Cake好食,唔係怕肥就買多件。

老公買左喉糖

小王子都唔執輸又要買,佢試食左架!食食下又話唔食,大佬買左喇!成日都係咁,所以送比左一包弟婦。

剛才試左另一間,佢地覺得呢間好啲,所以我地每人都買左2盎大。

弟婦買左爆谷,但呢間覺得越來越貴,以前係葵涌廣場掃街,老公一定以它為終結,一個雞皮紙袋都係$12,而家就貴。

我地搵到位就擺低2個小朋友,繼續行。

我真係好口渴行勻全場都冇啱心水,最後見到呢間係鮮醋果汁,健康啲就買,小王子都鍾意飲。

回去時見到呢間就買左大啡菇,拿回去比佢地食,佢地坐係呢檔旁的櫈。

行過少少就見到有明星,唔怪之得姪仔頭先What's app我地話附近有好多記者,全部明星都係呢間野請來。

好在早來,我地3點幾走見到打蛇餅。


沒有留言:

發佈留言