2020年8月27日星期四

椰子磅蛋糕 (內附食譜)

朱Sir出左〝椰子磅蛋糕〞,過左幾日我跟整,加蛋時油水分離,失敗左2次。

見Facebook又唔見有谷友整,咁就問左朋友有冇整過。

碰巧朋友過2日上朱Sir堂,到時幫我問下佢本人,朱Sir話我加蛋加得急。

我見之後Facebook有谷友post成功相,決定再試。

我見條片朱Sir係成隻蛋落,今次我就打散遂少落,真係成功了。

老公超like椰子產品,今次實啱晒佢。

我試食左,蛋糕摸落好濕潤,食落啖啖椰子香,成口都係椰絲。















椰子磅蛋糕

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=xfi8oO19Nlg

材料:14cmx 5cmx 6cm

牛油                                100

原蔗糖                            90

雞蛋                                2

椰絲                                35

                                    20

低筋麵粉 (過篩)            70

泡打粉                            2

呍呢拿香油                    少許 (可以不加)

椰絲                                適量 (裝飾)

黃梅果醬                        適量 (飾面) (可以不加)

做法:

1.          先開機把牛油和原蔗糖打勻,牛油打至淡黃色。

2.          逐隻雞蛋慢慢加入,打勻,混合完成。(打勻一隻,先加另一隻)

3.          加入椰絲、牛奶、泡打粉、低筋麵粉,全部撈勻就可以。(見到有粒狀不用怕,是椰絲來的)

4.          加入呍呢拿香油,拌勻。

5.          倒入墊了烘紙的模具內,蛋糕表面撒上椰絲。(撒上椰絲更加香口)

6.          蛋糕表面擠上一條牛油條。

7.          180度,焗15分鐘。

8.          160度,焗25分鐘。

9.          出爐後塗黃梅果醬,再撒上椰絲。

10.      放涼切件,享用。

沒有留言:

發佈留言