2019年12月14日星期六

海洋公園@K3旅行日

前日出院,今日就來學校旅行,問過牙醫係冇問題,食唔食到野係睇個人,小王子食到,但唔敢比太硬,怕整到佢傷口。

早上學校集合坐旅遊巴去〝海洋公園〞,車上有遊戲玩,個個都積極參與。

未夠10點就到達,但未入得,同陽光玩遊戲中,唔知點解每年學校旅行都熱到爆。

可以排隊入場喇!


入到去與同學仔合照先。

增取時間坐纜車去對面山先。

坐纜車好開心。

我與同學仔阿媽去左玩另腳過山車,老公就帶住佢地去睇企鵝。

小王子唔開心係我地唔批准佢餵企鵝,覺得唔值,我情原食左佢。

攬住企鵝開心到個樣。

跟住又要坐纜車返回去入口,因為1點鐘集合小朋友們要去上堂。




我地大人就有一個鐘休息,2點要回去接人。

入去威威天地視察下先

我地又坐纜車去對面山的麥當勞食lunch,已經係下午3點幾,4點又要返去對面山集口,所以同左老師講我地自己走。

小朋友想玩攤位,用左100蚊都冇收穫,但同學仔就中左。

我地又再用多100蚊,不過都係空手而回。

我地有去玩普通過山車,小王子中途驚到喊,但同學仔又冇野,去返對面山的威威天地玩,其實,海洋公園都唔啱幼稚園來,因為佢地都唔夠高玩,就算夠高又未必有膽玩。

旋轉木馬

犘天輪




覺得呢隻野好靚,夜晚又影一張。

沒有留言:

發佈留言