2019年9月15日星期日

越南地道口味:香茅豬扒 (內附食譜)

尋日醃定,今朝起身就氣炸,因為一陣小王子要去晝晝,下午就要返娘家食飯。

我係基絲汀的Blog搵到呢個食譜,氣炸完立即試食,空口食有點鹹,但送飯就剛好。

我買雪藏梅頭豬扒,將醃料和調味料一起醃,可以去原食譜睇下,做法改左少少。

我冇用青檸去醃肉,出來的肉質都可以。

今朝發生左小插曲,氣劣鍋插左插穌點解唔著既,即刻叫老公起身。

老公幫我拆開穌頭拎左個fues出來,換另一個落去都係唔得。

心諗唔通要買個新,但呢個size細容易收藏,又諗其實氣炸即係焗爐,我本身都有焗爐。

突然老公話係咪你未放個兜入去先唔著?我話唔會係呢個原因,點知老公擺左入去就著,我當時即刻冇聲出。


越南地道口味:香茅豬扒


材料 Ingredients
豬扒                4 ( 350)
香茅               1 枝(拍鬆,切碎)
蒜肉                2粒(剁爛成蓉)
乾蔥                2粒(切片)
紅椒粒            酌量
蔥粒                酌量
薄荷葉            (即香花菜,少許伴碟)(如不喜歡可不用)

醃料 Marinade
生抽                1湯匙
                  1/3茶匙
                    1/8茶匙
青檸汁            1/2湯匙(可使肉質鬆軟)
生粉                1/2湯匙

調味料 Seasoning
魚露                1湯匙
                    2/3茶匙
麻油                少許
胡椒粉            少許


做法:
1.    豬扒洗凈,用廚房紙抹乾用小刀刺穿豬扒,用刀背略為拍鬆
2.    加入醃料、調味料、香茅碎拌勻,醃約4560分鐘
3.    180度氣炸6分鐘。
4.    反轉用180度氣炸5分鐘。

沒有留言:

發佈留言