2020年9月29日星期二

韓式炆牛仔骨 (內附食譜)

 臨近中秋節,公司有人送了韓國水晶梨來,一見到就決定拿來煮牛仔骨,因為冰箱有存貨。

我上網睇左好多食譜,用的材料都係差不多,今日放工去買材料,回家炆定明晚吃。

我接左小王子一齊去街市,買齊材料回家去。

我問小王子今晚想吃什麼,等老公放工回家時買回來吃。

小王子居然話想我煮飯,但冇餸啵!

不過,我而家炆牛仔骨明天吃,小王子二話不說就話食牛仔骨。

老公話好甜,我冇落糖,只刨左1/3個韓國梨,甜味係來自個梨。















韓式炆牛仔骨

材料:

牛仔骨                                             315 (2)

洋蔥 (去)                                    160

紅蘿蔔 (去)                               280

韓國風水梨 (連皮)                     145

史雲新清雞湯                              300毫升

燒烤牛肉醃汁                              3湯匙

 

做法:

1.       牛仔骨洗淨、瀝去水份,切件。

2.       洋蔥去皮,切條。(粗幼隨個人喜好,但太幼炆完會不見了)

3.       紅蘿蔔去皮,滾刀切。(當晚食的話切細件啲)

4.       韓國風水梨連皮刨絲。

5.       燒熱鍋下油,炒洋蔥至微啡,盛起。

6.       下油,煎牛仔骨至2面微焦。

7.       落洋蔥、紅蘿蔔、燒烤牛肉醃汁,炒勻。

8.       加史雲新清雞湯、韓國風水梨絲,炒勻。

9.       最小火炆30分鐘,轉中火炆至收汁。(收汁隨個人喜好,要杰啲就炆耐啲)




沒有留言:

發佈留言