2020年10月24日星期六

杏仁糖 (內附食譜)

我好鍾意食〝樂家杏仁糖〞,記得小時候新年緊有人會送來。

我就會好期待拆開,好在家中冇乜人喜歡吃,大部份都係我食晒。

我會邊睇電視邊食,一粒接一粒。

人大左怕肥唔敢了,雖然心好想食晒佢,我會限自己每次食2粒,最多3粒。

我既然咁鍾意食,梗係要整下喇!

小王子話好食,但食食下有啲苦,因為煮燶左少少,但這款就是我想要的。

製作過程遇到的情況:

  • 書中話用中火煮7分鐘,煮到淡黃色再煮到杰身,我再煮就耐啲開始有點燶,我覺得煮7分鐘可以了。
  • 整形時花左太多時間,加壓10分鐘,點知糖好硬,切到我手掌心都瘀晒,所以整形要快手,若花太多時間整形,壓既時間就縮短。
  • 煮完糖好熱,整形時小心。
  • 我用不沾布整形,唔會怕黏住張紙難撕。















杏仁糖

食譜來自:餅房蛋糕秘方

材料:

杏仁                    70

淡忌廉                125

無鹽牛油            30

粟膠                    60

砂糖                    100

                        1茶匙

雲尼拿香油        1茶匙

面料:

杏仁碎                100

黑朱古力            適量

做法:

1.          淡忌廉、牛油、粟膠、砂糖、鹽同放煲內,以中火煮約7分鐘(期間會滾至起泡,只要不滾瀉就不必收小火),邊煮邊攪拌,糖漿會由半透明轉為淡黃色。

2.          續煮至杰身,加入雲尼拿香油,關火。

3.          加入杏仁拌勻。

4.          倒在鋪上牛油紙的焗盤內,摺起牛油紙包着杏仁糖。

5.          隔着紙擀平杏仁糖,盡量維持2吋闊度。

6.          用焗盤壓着杏仁糖,靜置10分鐘。

7.          切件。

8.          杏仁碎放入已預熱焗爐,以150度烘10分鐘至香脆。

9.          黑朱古力座熱水至溶化。

10.      遂件杏仁糖沾上朱古力。

11.      再沾上杏仁碎即可。放三天才吃,質感最佳。

貼士:

l   切須用品質較佳的牛油紙,否則會緊黏着杏仁糖撕不去。

沒有留言:

發佈留言