2020年11月20日星期五

食‧玩@長洲

今日是為了小王子尋日(19號)開始一連4日學校做評估,中場休息同佢出去玩玩,放鬆一下。
可惜17號收到學校電子通告,由於學校2年級其中一班有4個證實患上上呼吸道感染,所以18號開始停課最少7日,尋日(19號)開始又用Zoom上課,而評估要延期。

我地一早Plan好去長洲,因為我想去搵食,估唔到係小王子要話要去長洲沙灘玩沙。

我好出奇佢唔喜歡去沙灘為何主動話要去呢?哦!原來有次佢同我傾計,佢得知沙灘上是沒有蟹的,佢一直係怕有蟹鉗佢,小孩真天真。

今次我搵新野食,但因為好肚餓,我地落船就去食大大魚蛋先,跟住就去食芒果糯米糍。

芒果糯米糍的芒果有好多根,但小王子食食下有昆蟲係芒果到,我就拎回去同店員說,佢換過一個新的給我。

魚蛋和芒果糯米糍,之前我都介紹過,想知係邊就睇返之前的貼就可以。


其實,落船我想去買左平安包食先,但這間是第一次來要搵,太肚餓唯有食左識去的先。

這間之前有住長洲的同事買過比我,食過後覺得好過另一間,所以今日來幫襯。

我買住一個食先,本想買多幾隻回家吃,老公話而家天氣熱走的時間再回來買,但我怕到時玩到攰唔想行,老公咁講我緊係聽佢喇!我仲問左店員晚上7點關門。

郭錦記餅店
地址:長洲北社街46號舖
營業時間:0600 - 1900


頭先食完大大魚蛋就諗住去買野飲,但行左成條街都唔見,食完芒果糯米糍和平安包,再由尾行返去再搵,終於搵到,頭先係經過過,當時我望左邊,但間舖係我右邊。

小王子緊係揀芒果味喇!杯野好飲,除了乳酪味,我仲飲到有黑糯米。

長洲角酪
地址:長洲新興街78號地舖
營業時間:12:30 - 2200 (星期一至六) 1100 - 2000 (星期日)




























跟住就要去食正餐喇!

我地去到都滿座,同店員講人數再取籌號。有人離座,但要坐店外,今日好熱,都係再等下。

熾工房
地址:長洲建新里9號地舖
營業時間:1200 - 2100 (星期四休息)




老公叫左個〝經典磨菇飯套餐〞$52,佢好滿意,好香菇味,伴單骨炸雞翼,小王子都好like。


我就緊係食炸雞喇!滋味脆雞套餐$52,好味、Juicy,好多肉汁流出。


醫飽肚就出發去沙灘玩。

小王子去裝水都好怕,之後試多左就大膽左。


玩玩下又走去執石仔。


見無聊,未影過一家三口對腳,我對腳今年1月仆街,對膝頭哥啲拿都未退。

頭先經過太飽食唔落,而家玩完就要食喇!每次入嚟都要食。

老公話入來就要買返張六合彩,平時唔買的我都幫襯左。

長洲馬會都好靚下啵!


老公話食多次大大魚蛋,平時食開間已打洋,咁就幫襯另一間,老公話橫掂間間都一樣,食落真係一樣啵!價錢都一樣。

我返去〝郭錦記餅店買平安包回家,點知就買左好多野,咁多野都係$59。

我問店員可唔可以擺係櫃枱影相,佢話可以,仲可以入去影添!店員態度比另外點Nice。

我買左:摩囉酥、平安包(麻蓉) 2個,摩囉酥有雞仔餅味,同我食開有點不同,平安包好食。

老公:老婆餅、椰撻、光酥餅,光酥餅甜,其餘2樣唔好食。

小王子:大蛋糕,好甜好味道。


我影相時有個人來買班蘭蛋糕,咁大舊都係$8,我諗一陣都係返轉頭買。

班蘭蛋糕唔太甜,有椰子味。

臨走都要食杯麥當勞珍珠奶茶雪糕。

好耐冇睇夜景~好靚!

 

沒有留言:

發佈留言