2021年1月16日星期六

薩琪瑪 (內附食譜)

 我第一次整薩琪瑪係2008年,當時經驗不足失敗了。

十幾年後既今日再整,經驗多左,我用張媽媽個食譜,成功了。

我和老公都覺得實左啲,而且有點黏牙,但味道OK。

我有諗過咩原因,以下係整後心得:

  • 我用左8吋方形蛋糕模整,鋪左烘焙紙方便脫模。
  • 炸麵條時第一轉跟足,但有點深色,所以我用小火,自己睇情況調教。
  • 煮糖漿可應煮耐左,所以不要煮太耐,但張媽媽有講過煮得稀會易出水和唔黏。
  • 蛋糕模高身,壓時我都都輕力,但出來高度得約1.5吋,比食譜矮,應該係咁,所以實左啲,張媽媽都有話唔可以壓得太實,我諗最好用左2吋高既模。
  • 我覺得切9件太大,所以切左16件,都有點大,但再細就難切。















薩琪瑪

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=o0-FtPl7Fnk

材料9件,正方形錫紙盆(直徑八吋,兩吋高)

高筋麵粉                    180

大雞蛋                        2(淨重113克)

牛油溶液                   20

生粉                           25

幼鹽                            1/8茶匙

梳打食粉                    1/2茶匙

烤了的核桃                適量 (我沒有加)

炒香了的芝麻            1湯匙 (我沒有加)

椰絲                            1.5湯匙 (我沒有加)

麥芽糖                        130

砂糖                            90

清水                            50毫升

做法:

1.          先將梳打食粉和高筋麵粉攪勻。

2.          將雞蛋,鹽,牛油溶液放進麵盆,攪勻,打散蛋清。

3.          用筷子一邊攪,一邊慢慢加入麵粉

4.          用手搓麵粉三光(麵盆光亮,手是乾淨,麵團光滑)

5.          麵團搓了五分鐘,放在麵盆,蓋上濕布或蓋靜止。

6.          半小時之後,取出麵團,壓平,切開一半一半麵團放在麵盆,另一半壓平。

l   將生粉灑上桌子上,防止之後麵條互相黏着

7.          生粉灑上麵團,推平,厚度像雲吞皮一樣。

8.          生粉灑上麵皮,切條,一吋闊,切成麵條般幼。

9.          灑上生粉,防止麵條互相黏着,備用。

10.      燒熱鍋子,加入五百毫升生油油的溫度要夠熱

l   放一條面條,如果面條立刻浮起油的溫度便可以了或者用筷子試試,如果筷子旁邊有氣泡油的溫度便可以了。

11.      用中大火將麵條慢慢灑進鍋子裡,小心熱油。

12.      用鐵篩在油內推,令麵條發脹,炸至金黃色。亦可以把麵條放在鐵篩,再放入鍋子裏,比較安全。

13.      麵條炸好後待涼備用。

糖膠做法:

1.          用中火,放進清水,砂糖,煮溶。

l   不要攪拌,否則會起沙。可以用筷子推開砂糖。

2.          將椰絲灑上錫紙盆底,砂糖煮溶後加入麥芽糖並用微火煮溶。

3.          麥芽糖煮溶後轉中小火,煮至起氣泡。再轉小火,煮至杰身。

l   將糖膠滴入清水而不散開證明濃杰度夠了,或者糖膠可以拉出糖絲都證明濃杰度夠了。

4.          用微火,放入炸麵條,加入芝麻, 椰絲(不是必要),攪勻,令麵條互相黏着。

5.          趁熱將麵條填滿錫紙盆。

6.          灑上椰絲,芝麻,加上核桃,壓實後待涼。

7.          二十分鐘後,脫模。

8.          用有鋸齒的麵包刀切成九件。

沒有留言:

發佈留言