2021年1月16日星期六

第一次去果欄

今日突然想去果欄,老公話想就去。

由於今日遲左食lunch,所以問下去開既朋友果欄開唔開?幾多點收檔?

咁啱有個朋友剛去左買完生果,話應該開到5點。

3點多啲就出發,我地一家三口3個人都係第一次入去,好似大鄉里出城咁!哈~哈~

我地行晒先再睇下買啲咩和去邊檔買,真係好迫人,條路好難行。

我地係同一檔買左塔斯曼尼亞車厘子、日本晴王和熊本士多啤梨,而台灣車厘茄,芒果,西梅就係其他檔買















原本諗住食完晚飯先整生果餐,因為怕佢地食飽左生果食唔到飯,不過,又怕佢地食左晚飯又食唔到生果,好矛盾,最後都係食生果餐,因為生果唔擺得。

小王子食得好開心,仲話食完再去買過,我話仔要錢架!我地已KO左提子。



今晚整左〝韓國泡菜豆腐鍋 김치찌개〞夠簡單又快,小王子話要食炒麵,所以係lunch既時候買左。






















沒有留言:

發佈留言