2021年2月7日星期日

蘿蔔糕 (內附食譜)

蘿蔔糕,我好鍾意食,所以小時候阿媽專登問人點整。

自始每年都會幫阿媽 刨蘿蔔,又會企係旁邊陪住阿媽。

我有好多年冇整蘿蔔糕,一來有左小王子冇時間又加上自己懶。

我唔知點解每次蒸糕都係撞正潮濕,成個廚房都濕晒滴水連廳都出水,老公要開冷氣。

今次冇加冬菇,阿媽話睇電視話落左擺得唔耐。

今年好在只係廚房牆出水,喉筒滴水。

我用廚師機刨蘿蔔絲,時間快好多,但炒左好耐,最花時係蒸。

每次只可以蒸2底,因為得2個爐頭,真係想有個蒸焗爐,但家中冇位。

我蒸左2底大、2底細,仲有3個迷你。

大的比老爺,另一底大和3個迷你就比阿媽,而細的我自己和肥阿哥。

今晚我和小王子送貨去娘家,因為要在娘家過夜。

明早阿爸上位,終於有個位了。

蘿蔔糕

材料:(圓形直徑19.9 x 5.4cm~2底,六角型直徑17.5 x 6.5cm~2)

白蘿蔔         7

粘米粉                              1 (1)

澄麵                                  1

配料:

臘腸                                  4

臘肉                                  1

蝦米                   1


調味料:

                                      1/2茶匙

胡椒粉                              適量

                                      3

片糖                                  1 1/3

 

做法:

1.    臘肉腸用水洗。

2.    煲滾水熄火,放下臘肉腸浸5分鐘取出。

3.    切去臘肉皮和皮下脂,然後切粒。

4.    粒。

5.    蝦米浸軟,然後稍微切碎

6.    首先將粘米粉和澄麵混合。

7.    蘿蔔絲刨好,煮至軟身熄火,加鹽、片糖、胡椒粉、薑片。

8.    臘肉皮下脂起鑊,炒臘肉盛起,備用。

9.    臘腸盛起,備用。

10. 蝦米炒香,盛起,備用。

11. 將蘿蔔水份倒入另一器皿內,分加入粘米粉和澄麵,順方向攪勻。

12. 配料加入蘿蔔絲內,攪勻,再慢慢加入漿水。

13. 再開火炒至不見多餘漿水。(不斷炒,不然會黏底)

14. 用器皿盛起,以大火蒸40-60分鐘

貼士:

l  味道隨個人喜好,不一定要跟足。

l  臘腸和臘肉不要炒太耐,切粒後炒得耐會乾。

l  蘿蔔寒加薑可以驅寒。

沒有留言:

發佈留言