2021年4月19日星期一

忌廉溝鮮奶 (內附食譜)

小時候,我好喜歡飲的〝忌廉溝鮮奶〞。

早餐有時阿媽會帶我地去家樓下的茶餐龐食早餐,在茶餐廳有時會整〝忌廉溝鮮奶〞比我地飲。

我地係茶餐龐食到好相熟,所以不會被鬧。

忌廉溝鮮奶味道不是時時一樣,有時好好飲,而有時就一般。

佳因忌廉或鮮奶的比例不同,味道就會唔同。

今晚我整左〝忌廉溝鮮奶〞比小王子試,後生的應該唔知係咩來。

其實,尋晚都有整,但應該比例唔太好,因為佢比較喜歡今晚的。







忌廉溝鮮奶

材料:

忌廉汽水                      300毫升

鮮奶                              100毫升

做法:

1.          忌廉汽水倒入杯內,再撞入鮮奶。





沒有留言:

發佈留言