2021年4月20日星期二

古早味光酥餅 (內附食譜)

尋晚整光酥餅,砂糖唔夠加左細砂糖,而家中一粒砂糖都冇了。

我不論光酥餅或西樵大餅都喜歡,小時候有時買來做早餐添!但我唔知道2者分別係邊。

食譜可以整到4個,我拎一個回公司吃,老公就拎3個回公司,2個請同事。

老公和同事的意見是表面唔夠粉和唔夠硬。

同事更加話佢食開果啲好大冇咁細,我話佢果種叫〝西樵大餅〞。

唔夠硬可能係我搓得唔夠實,而粉方面怕多得滯拍走左啲粉。

下次我知點做架喇!因為我和老公都喜歡食光酥餅,所以會再整。















古早味光酥餅

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=6MXChcMrk9o

材料:

低筋麵粉 (過篩)                165

泡打粉 (過篩)                     5

臭粉 (過篩)                          3

蛋液                                          17

牛奶                                          65

白砂糖                                     80

豬油                                          10

手粉 (高筋麵粉)                     適量

做法:

1.       粉類過篩攪勻。

2.       加入蛋液、牛奶、白砂糖、豬油把所有材料拌勻。

3.       初步混合後,蓋上保鮮紙,等30分鐘。(等麵粉和液體吸收一下)

4.       枱上灑上適量手粉,然後放上麵糰。(麵糰比較黏手,小心一點就可以)

5.       麵糰表面再灑上一層薄薄的手粉,用手搓長。

6.       分割成4 (每個約85),麵糰搓圓,放在焗盤上,稍為壓扁就可以。

7.       入爐前灑上薄薄的高筋麵粉。(不用太厚,若厚用手印一印走一些就可以)

8.       130度,焗30分鐘。

如何判斷熟未:

·         可以看見祗部呈啡黃色。

·         焗完30分鐘後,摸一摸餅面硬硬地就可以出爐。

貼士:

  • 麵糰比較黏手,所以因此而加大量麵粉式扣減液體。
  • 用梳打粉代替臭粉就冇左光酥餅特有的味道。
  • 特別靚或特別黃的雞蛋唔建議混入光酥餅中,因為光酥餅主要是偏白為主。

沒有留言:

發佈留言