2021年4月17日星期六

吐司Pizza (內附食譜)

小王子好鍾意食菠羅煙肉Pizza,每次去薩利亞都叫,但要趁朋友聚先可以叫,因為麻煩老公唔like吃 。

小王子有時都想整,但我又嫌麻煩,雖比麵包快,但都係要等發酵。

今日我都諗到個好方法,其實好多人都識,但我都想介紹下。

我買嘉頓厚方包,一包有4塊果款。

咁樣就變左我呢個懶人,又可以氹到小王子的快速方法。

小王子食得好開心丫!仲話明天都要食。

配料和份量又係隨個人喜好,我的只是比大家作為參考。















吐司Pizza

材料:(3人份)

厚吐司                          3

茄膏                              適量

Mozzarella Cheese       適量

配料:

粟米粒                          適量

煙肉                              2

罐頭菠蘿                      2

做法:

1.          開上下火,用225度預熱焗爐15分鐘。

2.          粟米粒隔去水份,備用。

3.          煙肉闊度隨個人喜好條。

4.          罐頭菠蘿隨個人喜好切件。

5.          將罐頭菠蘿、粟粒在平底鑊烘乾一點。

l   不用加油。

l   此動作可避免焗時出水弄濕吐司。

6.          煙肉略炒。

l   不用加油。

7.          茄膏塗滿吐司表面,加上少許Mozzarella Cheese

l   加芝士目的是想將麵包和配料黏住。

8.          加上配料,再加Mozzarella Cheese

l   不要放太多配料,食既時候配料會掉落。

9.          關掉下火,放中層焗至表面金黃和麵包脆即可。

沒有留言:

發佈留言