2022年2月15日星期二

奶棗 (內附食譜)

奶棗,前排都好hit,有好多人都整。

我唔鍾意紅棗,所以冇諗過整奶棗。

家中有包棉花糖,係之前原本約左BBQ買左,但爆第5波疫情,唯有告吹。

我要清左包棉花糖,又唔想整返之前既雪Q餅、雪花酥和鳥結糖,咁就整奶棗。

我覺得自已的紅棗冇咩紅棗味又唔夠香。

我整好的奶棗需要點牙力去食,感覺好似大白兔糖咁。

製作過程:

  • 因為我冇不鏽鋼飲管,所以我用筷子。















奶棗

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=7NqU7kAVGI8

材料:

去籽紅棗                      20

仁堅果                      20

無水奶油或奶油          10

棉花糖                          70

全脂奶粉                      20

                                  1小撮

備註:奶粉+起司粉或抹茶粉適量沾裹奶棗外表用(40克)

做法:

1.      將奶油放入不沾鍋中,小火加熱至融化。

2.      倒入棉花糖,小火拌煮至融化,用不沾鍋不怕沾黏會很好操作,也不容易有耗材。

3.      倒入奶粉拌勻後,倒入包了堅果的去籽紅棗,快速攪拌均勻,每顆紅棗塑形一下,包裹著薄薄一層步驟2.的棉花糖,再裹上奶粉防沾即可。 

小撇步

Ø   因為不喜歡過甜,所以沾裹紅棗的棉花糖不想太多,如果覺得量不夠不好沾裹紅棗的話,可以適度增加棉花糖的量。

Ø   想變換口味可以在奶粉中混入想加的蔬果粉或抹茶粉或可可粉。

Ø   沾裹用的奶粉也可加入些許帕瑪森起司粉,風味會更好。

沒有留言:

發佈留言