2022年2月15日星期二

鬆軟綿密【生酮花生醬磅蛋糕 】(內附食譜)

我行低醣,不過,我常烘焙,食物通常都係我自己食晒,好多時食完都增磅。

現時好多人都生酮蛋糕,所以我而家又開始整下來吃,心理上好點。

我以為生酮蛋糕會好鞋,但食落又唔會,而且好濕潤。

我自己食晒都冇問題,但每次都唔可以食太多,因為生酮脂肪都高。















鬆軟綿密【生酮花生醬磅蛋糕

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=O1vxj3gOJr8

材料模具19.6x9.4x5.2cm

室溫有鹽牛油                     75

赤藻糖醇                             40

室溫雞蛋                             3

無糖花生醬                         40

椰子粉 (過篩)                     20

泡打粉baking powder         2

淡忌廉                                 40

做法:

1.          蛋糕模鋪上烘焙紙。

2.          有鹽牛油+赤藻糖醇用膠刮攪勻,再用電動打蛋器打至發白。

3.          雞蛋打散,分次加入牛油中,每攪,再加入下一次蛋液。

l  中號蛋,每隻約55克。

l  這樣避免油水分離。

4.          加入花生醬以低速攪拌均勻。

5.          加入椰子粉+泡打粉攪拌至無顆粒。

6.          加入淡忌廉用膠刮拌勻。

7.          倒入蛋糕模內,抺平表面。

8.          180,放中下層,焗35分鐘

9.          烤好稍為放涼脫模。

l   不需要回油也超好吃。

沒有留言:

發佈留言