2022年2月25日星期五

花生糯米糍 (內附食譜)

這個糯米糍皮的食譜,係我好多年前用過。

只需要用微波爐,亦都不需要搓,超方便。

我只整左4個,一次過食左3個。

仲有一個諗住做實驗,睇下擺到明天個皮會否硬,老公放工回來食左。

不過,我都大約知有咩要改,有時間再諗下。

製作過程:

  • 餡料係我自己調配的,試過一次後,可自行再調教。
  • 我覺得呢個食譜的缺點,做法係簡單,但個皮放涼後冇咁軟熟。
  • 我整左一半份量,整左4個。





















花生糯米糍

材料: 

椰汁                    一罐

糯米粉               一罐 (用椰汁罐份量一樣) 比例 1:1

白砂糖               半罐 (用椰汁罐份量半罐)

椰茸 (飾面)        適量

餡料:

花生 (去殼)        30

椰茸                    20

                        15

做法: 

1)      花生搗碎,然後白鑊烘乾,熄火。

l   因為搗碎完發現有濕氣,所以白鑊烘乾,如沒有濕氣就可以省略此步驟。

2)      加入椰茸撈勻,倒出。

3)      加入糖撈勻,備用。

4)      全部攪至完全無起粒(可用網隔至無粒) 

5)      放係入得微波爐既碗內,用微波爐叮4分鐘。 

6)      用微波爐保鮮紙搽小小油,然後用匙羹取所須份量,放係微波爐保鮮上

7)      包入餡,然後沾上椰茸即成     

貼士: 

1) 一定要冇粒粒,如有粒粒可以用網隔至無粉粒

2) 蒸時最好包保鮮紙, 防倒汗水

3) 唔用椰茸可改為用糯米粉, 先將糯米粉用微波爐叮1分鐘

沒有留言:

發佈留言