2022年2月21日星期一

蜂蜜玉米片 Honey Conflakes (內附食譜)

我想整呢個好耐,之前都整過類似好好食。

可是我成日都唔記得買粟米片,尋日終於記得買喇!

這個做法超簡單,用來厄like、氹小朋友都一流,其實,我係大人都喜歡。

食落好脆,好似食薯片,我一次過都食左幾粒。

小王子上緊網課都偷偷地食左粒,小息立即走過來偷食。

這個真係會食唔停架!

製作過程:

  • 煮要用耐啲少少先可以做到短片的效果,但都冇佢咁杰身,我唔敢煮咁耐,因為材料會蒸發。















蜂蜜玉米片 Honey Cornflakes

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=QOWoO3hAiJQ

材料:

牛油                                 50

蜂蜜                                 1 湯匙

細砂糖                             3湯匙

玉米片                             80 (2)

杏仁片                             55 ( 1/2)

葡萄乾                             50 (1/3)

做法:

1.      用中火炒杏仁片至微黃,倒起放涼。

2.      以小火煮溶牛油、細砂糖、蜂蜜,煮至溶解後即可熄火。

3.      加入玉米片、杏仁片、葡萄乾撈勻。

4.      用匙羹不落蛋糕紙杯仔中。

5.      180°C,烤5分鐘。

沒有留言:

發佈留言