2022年2月20日星期日

生酮版抺茶磅蛋糕 (內附食譜)

我又來整生酮蛋糕,食左理上又好啲,真係自欺欺人~哇哈哈!

我買左好多整生酮蛋糕的材料,家中又多左好多野,再買就冇位擺了。

原本想介面,因怕爆得唔靚,最終冇介,驚好似上次咁介左放涼後唔見左。

好在冇介,因為蛋糕冇爆面,仲好靚仔添!有樣有內函。

製作過程:

  • 我睇左食譜,但忘記左,一次過將濕性材料撈勻,但都一樣整到。
  • 我沒有將杏仁粉和椰子粉過篩,因為可能我的粗,所以好難過篩。
  • 麵糊倒1/3落蛋糕模,然後用匙羹將四角填滿,再倒入麵糊。
  • 表面用膠刮用少少力壓一下表面整平。
  • 我放中下層焗左30分鐘。
  • 我用的蛋糕模比原食諳大,所以會有點矮。
  • 最尾3分幾鐘上晒色蓋上錫紙。





















生酮版抺茶磅蛋糕

食譜來自:https://www.simplybyclaire.com/keto-matcha-poundcake/

乾性材料

杏仁粉                   78

椰子細粉              40

抹茶粉                  2

無鋁泡打粉           1 茶匙

                         1 小撮

濕性材料

牛奶                       90-110 (可視麵糊稠度略增減) (也可用豆漿)

檸檬汁                   15

室溫全蛋液           1 (1個,回復到室溫 )

植物油                   40

羅漢果糖               35 (依糖的品牌或個人口感調整用量)   

做法

1.      烤箱預熱180C

2.      烤模鋪上烘焙紙備用

3.      混合濕性材料:牛奶加檸檬汁混合均勻後

l   也可以直接用優格

4.      加入植物油、蛋攪勻。

5.      最後加入羅漢果糖,攪拌到糖溶化為止。

l   羅漢果糖很難溶,一定要確定有溶化

6.      性材料過篩,混合均勻

7.      將濕性材料加入乾性材料,混合均勻後倒進烤模。

8.      這個麵糊不太會流動,入模時請分批仔細鋪滿模具底部,以免蛋糕體中間留下大空洞。

9.      送進烤箱烤30-35分鐘。

貼士:

Ø   椰子細粉可用杏仁粉取代,牛奶就要減少10-20g,油也可以略減。

Ø   羅漢果糖很難溶,一定要確定有溶化

Ø   這個麵糊不太會流動,入模時分批仔細鋪滿模具底部,以免蛋糕體中間留下大空洞。

沒有留言:

發佈留言