2024年7月27日星期六

澳門+珠海 Day 1

 基本上每年這段時間都會外出走走,因為過兩日是我與老公的結婚周年。

今次我地去4日3夜珠海和澳門玩下,因為澳門住宿貴,所以會由日頭珠海過澳門,夜晚返珠海酒店。

我第一次坐跨境巴士去珠海,因為環島中港通可以由香港直接去我的目的地創新方。

今次跨境巴士令我有一個不好的體驗,所以下次都係坐金巴去。

***********************************************************************************

我想在這分享了不快經驗先。

跨境巴士車來到,車上已經有乘客,咁我就搵返自己票的座位,點知有啲人的位被人坐左,咁我的在後排,但被排在我前面的人坐了,於是我就同佢地講,佢話佢地的位也被人坐了,仲話坐了她們的位人說是任坐,情況太亂,我落車問職員,真的是任坐,我還邀請她上來同大家交代,最終老公自己一個坐左係車尾。

香港過關,再上返車,然後到過了珠海關閘,我地一家是最早到跨境巴士站排隊,然後等車來,上到車又等,等了半小時有多,由差十幾個等到差9個人,乘客不耐煩,最後唔齊人都開車了。

原本創新方是尾站,唔知點解變左第一站,落車時是13:21,只是由上跨境巴士開始用了差不多3個鐘,仲未計由家出發的時間,其實,已經用了半日時間。

由於來到太晏,所以我要調動行程。

***********************************************************************************

尋日係微信小程序的環島中港通買了車票,由於太遲買,早車的已售罄,買了10:45車。

車票只有成人和嬰兒3歲以下選,所以小王子都是算成人票。

我地9點幾出發,搭巴士去到圓方,然後行去位於圓方的環島中港通跨境巴士站。

門口行入去左邊是洗手間是與商場共用的,行前就是環島中港通前台,中間位置是梳化位,供等車人士休息。

環島中港通跨境巴士站

地址:柯士甸道西1號圓方1樓火區跨境巴士站(港鐵九龍站C出口)

服務熱線:+852-29798778 (香港)、+86-4008822322(內地)

門口的右邊有充電寶租借,旁邊有個屏幕顯示有什麼班次,再行前就是去搭跨境巴士,可以搭𨋢或從自動玻璃門搭扶手電梯。

如果你有行李想寄存,這裡也有此服務,但就要在商場的客服預約,寄存櫃就在𨋢的後面。

寄存櫃要付費,可用八達通、微信或支付寶,幾多錢就唔知,因為裡面有職員企係到。



剛才落車就去左 3Sixty買早餐,全部都好食,但價格不平。

時間差不多就落去等車,落到去已經有人在等車,因為是車場沒有冷氣,好在有櫈坐。

職員掃票後就會比貼紙你,去澳門、珠海長隆和創新方都是同一架車。

落車過香港海關,然後按指示去搵跨境巴士站,出到外面行左邊就會搵到。

在此就分開去珠海和澳門巴士,站內都會有職員指點你的。

過珠海海關,後面剛好有架金巴士到,過完關又係跟指示去搵跨境巴士站。

出了大門行左邊落扶手電梯,轉右邊就有跨境巴士站。

出了大門的跨境巴士站指示不是太清晰,可能這原因有好多人很久才上車,有啲仲唔見人添!

創新方西南門落車

酒店有點難搵,我係Trip訂,見comments話酒店連接商場2樓,沒有前台,如有需要用微信聯絡客服。

我入商場2樓搵,行左一圈都唔見,只見到凱悅酒店入口,搵商場客服問,佢話上返去見到有個木雕,再行入玻璃門就是。

最終找到了,原來剛才一上來就已經到了,因為木雕後面是蠔大仙,頭先我仲同老公講蠔大仙係到,但你話唔食。

只要你搵到蠔大仙,對面就是酒店入口,經過2對玻璃門,就是𨋢口,𨋢內的樓層按鈕見到仲有2間公寓。

初美公寓

地址:橫琴藝文一道66號12樓1211號房, 香洲區, 珠海

百度地圖初美公寓的地址是在14樓,去到全部房都是關門,而且一個人也沒有,於是就按Trip的地址寫12樓,情況都是一樣。

咁啱踫到剛才同𨋢的女仕,加了她微信,然後她將公寓的微信發給我,佢再同客服盡快確認我,然後她就同家人外出了。

走廊沒冷氣,真係熱到汗流浹背,老公幫我吹風扇。

客服確認了,我將資料發給她,但她回覆我訂的不是她那間,那怎麼辦?

於是我就行去Trip寫的地址是12樓1211室,行到門口發現門上貼上牌是初美酒店公寓,咁我就按門鈴,但沒有應門,咁我就掃門上的QR Code加微信。

客服將房號、房間大門密碼都給我了,最後成功取房。

剛才的民宿也幫了我忙,他聯絡了我的公寓,請他加快幫忙我。

大門是用輕觸式密碼鎖的。

房間很大,又有梳化和大茶机,可以在這開餐。



入門口左邊是開放式廚房,在電磁爐下的第一個抽屜有後備用品。



只有每人一條一次性浴巾,但比較薄,好在我自己都有帶一次性臉巾。

老公已洗過和用滾水燙過漱口杯,他仍覺得油,所以我地用水樽代替漱口杯。

沖涼的水不會斷斷續續,keep住有水的,但水壓唔夠,沖得唔夠爽。



房外View唔錯,住高啲仲好。



我地搭𨋢去地下,睇下咩環境。

大廈地下大堂都有個前台,推門出去見到,原來這座大廈叫匯星人才公寓,所以叫美團的話可以同外賣小哥講係匯星人才公寓入就可以。



前台應該是服務這5間公寓的,而且這裡仲有專車往返長隆、港珠澳大橋和橫琴口岸。

我地去到橫琴口岸的車剛走了,因為時間唔夠轉去澳門先,現在唯有call車去橫琴口岸。


我地過唔到自助通道,用身份證和回鄉卡都過唔到,就去排人工。

原來橫琴口岸是一地兩檢,就算頭先過到第一個閘,小王子都過唔到第2個閘。



過左關出左去,搭扶手電梯上,行左邊就見到有巴士,而財仔車要行去最後。

我搭澳門銀河的財仔車,因為要去官也街,而澳門銀河的財仔車在財仔車條line的最尾。

落車就從澳門銀河商店街的六福珠寶對面門出,一直行去行人天橋過對面就會行到去官也街。

上次來的時間輕軌仲整緊,今次來已經運行了一段時間了。



行入去官也街見到〝檸檬車露 意大利手拉雪糕店〞,正好解暑,我要兩種味和筒MOP 45。

彩虹+益力多MOP45

檸檬車露 意大利手拉雪糕
營業時間:1200 - 2200
地址:凼仔旧城区地堡街115号J铺(近大利来记)



每人可以試2款口味,可以用AlipayHK或微信支付。



小王子差不多一人獨享。



〝檸檬車露 意大利手拉雪糕店〞對面就是梳打冰室,所以雪糕店很易找。



官也街太多人了



我買左2包肉切酥和一包鮑魚酥,合共$105.49 (MOP108)

晃記餅家
營業時間:09:00–20:00(星期三休息)
地址:澳門氹仔官也街14號A




叫老公去排隊買葡撻,我世紀咖啡,因為好出名,順便買奶茶比老公。

咖啡好飲,老公話奶茶唔好飲,兩支夾埋MOP 47。

世紀咖啡
營業時間:11:00–19:00(星期二休息)
地址:澳門消防局前地1號




我買完咖啡就去接力排葡撻,因為後巷比較熱,叫左兩父子出大街涼一點。

葡撻剛出爐,小王子食左1/3就不吃,因為太熱。

葡撻真的與香港的不同,不太甜,個皮脆帶點咬口~正。

葡撻 MOP11/個

安德魯蛋塔
營業時間:10:00–19:00
地址:G/F, 9-E, 栢鴻大廈官也街澳門




搭車浪費了時間,午餐攪到差不多5點先食,去左小飛象食,其實,我一直冇諗過會來,但朋友介紹,我點左佢話好吃的來試,但試唔到乳豬。

葡式乳豬要等到5:30 ,唯有下次先食,仲要7點幾可能賣光,所以店員俾咗卡片我下次可以打電話嚟訂。

Dumbo Portuguese Restaurant 小飛象葡國餐廳
營業時間:11:50–23:00
地址:澳門氹仔地堡街喜來登廣場地下A舖連壹樓全層


朋友推介這個麵包,佢話每次與家人來都要每人買一個拿走做明天早餐。

每滿消費MOP 120就免費送一個麵包,買就要MOP6一個。

小王子和老公唔喜歡,而我就OK,包是煙靭。


朋友推介Parma Ham,但有3款類似,我就叫左呢款,與平常的一樣。

火腿片MOP 65


有鑊氣,好食。

西洋炒飯 MOP 65


小王子發現在Tabsco落炒飯到好好食,但只加幾滴,因為佢唔食得辣。


老公話食唔到乳豬就食豬手,皮脆肉嫩,但不能食太多~會滯。

燒鹹豬手MOP 168 


沿路見到好多人都拎住Nike紙袋,我地去左Nike Outlet睇,店在官也街尾。

我地零收穫,因為款式唔吸引,又或者我地去深圳買得太多。

Nike Factory Store
營業時間:11:00–21:00
地址:澳門消防局前地官也薈地下B座






行返去輕軌站方向,但不用上天橋,往左邊行會見到上葡京的財仔車站,我去上葡京再搭財仔車去新葡京過澳門半島。




議事亭前地



肥仔記花生糖是我的舊同事介紹的,每次來都會買,很香不黏牙,而且有軟糖和硬糖,仲有花生、黑芝麻、白芝麻和椰絲任君選擇。

今次小王子要軟身的芝麻花生糖 $39.07(MOP 40)。

肥仔花生糖
地址:新馬路福隆新街車仔檔


買唔到澳門最出名的杏仁餅,就去買豬肉和牛肉乾,呢間係某年誤撞搵到的。

天已黑,記得係肥仔記向前行就係,怕行錯路,我用Google map搵澳門冠環球手信,跟地圖行都係搵唔到,最後都係行回去肥仔記,再向前行,原來我的記憶是沒錯的,錯的是Google map。

肥仔記,再向前行,就見到這條街就會搵到澳門冠環球手信。


小王子試食後就買左金錢豬肉乾和果汁牛肉乾各半磅,店員話只可以放2-3日,因為沒有防腐劑,老公有點擔心,我話唔怕~沒事。

綠色包裝的豬肉乾,之前食過好食,所以再買,一pack MOP65,有辣和唔辣。

老公好鍾意食蟠桃,所以叫佢買2pack是MOP28/pack,後來見到大三巴果邊一pack要MOP48,好在買左2pack。

合共$321.35 (MOP 329)

澳門冠環球手信
營業時間:1100 - 2130
地址:澳門福隆新街
備注:肥仔記向前行就會搵到


天氣太熱,我也頂不住,所以買野飲降溫。

益力多綠MOP32
芒果果茶MOP 30

KOI Thé(大三巴定制店)
營業時間:1000 - 2200
地址:澳门大三巴街19-23号国汇大廈地下E

第一次晚上去大三巴。


我地離開大三巴就沿路行回去,因為剛才見到有架巴士25B去橫琴口岸。

巴士車上好多人,沿途都有好多人上車,搭左好多個站,順利到了橫琴口岸。


公寓窗外夜色仲靚。


午餐太晏食,所以返到酒店晚餐叫美團。

老公喜歡食花甲粉,揀左一間近公寓的,而且加¥3飲雪碧,不過廚房執漏左,要等店再送來。

老公order左花甲粉之後,小王子又話要食,所以就order另一間的粿條自已食。

小王子覺得花甲粉辣,食左2啖就冇食,好在老公有叫粿條。

這間花甲粉很足料,又美味,仲要份量足。

品甲王锡纸花甲粉(鸭血粉丝汤店)
營業時間:10:00-01:00
地址:南屏镇环屏路24号C栋一层A27号铺


這間真的貼心,湯與粉是分開包裝,湯仲要用這樣packing,不單包裝好,而且食物質素也非常好。

手锤牛筋丸+鲜黄牛肉汤粉面¥29.48(原價¥39)
加鲜牛肉分量(需点主食)¥10.99(原價¥12)

潮汕牛肉粿条汤
地址:横琴镇石山村4号103铺

沒有留言:

發佈留言