2019年12月21日星期六

摯友大澳行

我有個中學好姊妹嫁左去法國,今次因家中有事,所以舉家來港,趁此時機聚一聚。

老公話近冬至中餐會貴,摯友老公想打邊爐,所以就book左位,後來傾電話時,我話原本想帶佢地去大澳,摯友話都好,問左佢老公都OK,就改左去大澳。

早上小王子要去學晝晝,但原來老師請左假,立即what's app摯友,待她起身回覆,我地就去食早餐先,十點幾摯友來電,我地改左12:30係東涌等。

東涌巴士站搭11號巴士入,已經之前講定早餐唔好食咁飽,因為入到去就食。

落車行一陣就開始食,呢間大大魚蛋和滷水大墨魚都好好食。

復興行
地址:大澳永安街4D舖

小朋友食得好滋味

每次入來我都會食一個糯米磁,唔係怕肥食3個都可以,呢到係燒柴火做,小王子話唔食又食,我只係食左一啖咋!上次佢真係食左一啖唔食。

呢間蘇施黃都有介紹過,店舖係唔准影相的。

茶果財
地址:大澳石仔埗街106號地下
營業時間:1000 - 1900

原本幫人買海味,但同事介紹買海味間店今日休息,所以空手而回。

小朋友去左公園玩一陣


剛才買左支紫貝天葵,老公話冇其他咁甜,味清好飲。

行前啲就係少林,入去行左個圈,其實都冇野睇。

摯友老公發現虎山觀景台有指示,我地就原路行上去,來咁多次都係第一次行。

頭先摯友想去,睇片好遠咁,所以打消念頭。

小朋友精力過人,行得幾快,好似拍武俠片咁,眨下眼就行左去。

亭旁有個望遠鏡


頭先都見到呢檔野,行返落去老公就買佢最愛燒魷魚,見有花膠又幫襯下,花膠真係好食,花膠我地再encore。

頭先去左虎山觀景唔夠時間行去大澳酒店果邊,就路行返出去。

我要食個糯米磁先,小王子又搶左我,如果我買多個比自己,又怕小王子食食下唔食,我咪肥死,好在最後佢食剩半。

摯友買大地魚粉返去果邊整包雲吞。

張財記賣淡蝦醬,門口有蝦豬餅售賣。

張財記
地址:大澳吉慶街41號
營業時間:1300 - 1900

小時候去酒樓都會食沙翁,甚至經過麵包舖都會買,但而家平常都係見唔到它的踪影,所以每次入來都會食一隻。

大澳餅店
地址:大澳吉慶街66號
營業時間:1000 - 1800

係熱辣辣即炸,再碌沙糖,我要勁多糖~正!

等沙翁既時候見到狗狗,2個小朋友勁開心。

食完行前去〝銀芽橋〞有睇龍咁威既朋友應該會知我講咩!其實,正確名稱係〝新基橋5〞。

回程行返出去見到有蝦片,仲有試食,小王子食完即刻話好食,咁樣唔買唔得喇!

老公買左2包收左$30,佢原本係$20一包,真係好好人。

立即開左一包一齊食,真係好食啵!仲係早上先炸,夠新鮮。

最後一站當然唔少得去食中式甜品喇!呢間店係食傳統中式糖水。

今日店主做節收5點半,我望下錶都5點15分,佢都做埋我地生意,食緊途中再多2個人幫襯。

車站豆腐花
地址:大澳永安街57號

行返去巴士站路經〝復興行〞,大家又停低左,每人食一粒大大魚蛋先。

我見到有白色丸問係咪〝墨魚丸〞,老公和摯友都食左粒,仲話好食過大大魚蛋添。

小朋友真係好愛大大魚蛋,因為最後佢地再每人食多粒,今日2個小朋友每人食左3粒~勁丫!

沒有留言:

發佈留言