2020年4月29日星期三

開心遊大澳

今天到遊大澳,小王子又係唔捨得走,今次原因係因為有貓,佢影到唔想走。

東涌巴士站等11號排晒長龍,好在車多,等約半小時就上車,入到去都2點幾。

我已經好肚餓喇!近近地去食粒大大魚蛋先。

復興行
地址:大澳永安街4D舖

上次因為有朋友個囡,所以小王子食左3粒,今次食得半粒咋!

宿命~每次入大澳都係熱到嘔,前2日都冇咁熱。

剛才去左豆腐花舖,但有人等位,睇下回程時有冇緣食到。

下站去食糯米糍,我地每人食一個,走既時間又買左2個一陣食。

茶果財
地址:大澳石仔埗街106號地下
營業時間:1000 - 1900


糯米糍行過小小見到貓,小王子立即兩眼發光。

食緊糯米糍都叫我幫佢同貓影相。

再行前去又見到貓,有途人餵貓零食比佢地。

烈日當空小王子影左好附,厄佢話前面仲有先走。

雖然酒店冇開都可以入去行下。

回程時見到呢幅晝~好靚丫!


今日食唔到即整沙翁,希望下次入來可以食到。

大澳餅店
地址:大澳吉慶街66號
營業時間:1000 - 1800

小王子又影貓喇!貓痴一名。

上次小王子好鍾意食蝦片,本來買2包,後來買左3包,平左少少,買左小王子立即要開來食。

沒有舖位,係路邊檔,去買沙翁必會見到。

尾站~食豆腐花,終於可以坐下~抖一抖。

車站豆腐花
地址:大澳永安街57號

小王子要凍豆腐花,我想食豆腐花和芝麻糊,淨芝麻糊又怕肥,但小王子應該食得晒,所以我叫左熱豆腐花溝芝麻糊。

我碗來到小王子話要試,佢差不多食晒我啲芝麻糊,仲話下次要食芝麻糊。

沒有留言:

發佈留言