2020年4月30日星期四

搵食‧聚舊@坪洲

今日老公都放假繼續郊遊,我想去坪洲,上網睇坪洲有「香港貓島」之稱。

我記得阿媽話有個朋友住係坪洲,所以十點幾就打比佢問下去唔去。

我地一行7個人,我一家、肥細老一家三口,加埋阿媽,肥阿哥話唔去。

約好在中環碼頭等,浩浩蕩蕩上船。
本想去食蝦多士,但排晒長龍,大家都餓,轉另一間〝金源冰室〞,去食炒通粉。

金源冰室
營業時間:08:30 - 17:30
電話:2983 0921
地址:坪洲永興街15號地下

呢間又係我想試佢既芝麻餅,只不過係冰室隔2-3個舖位,老公一行過去就有人出人,老公都唔敢睇,我問佢地個個都冇興趣,我又怕肥,所以冇試。

都忘記左等幾耐就有位,我地要分2張枱,咁啱可以一齊入。

我一心來食炒通粉,點知最後一份比阿B order左,我又唔知食咩,最後冇order野食,只係樣樣食啲。

公司炒通 ($38):阿Border,但我覺得冇乜特別,通粉淋左啲,之前朋友話澳門都有,佢話好得意,不過我未試。

星洲炒米 ($38):阿媽order,佢話好好味,我和肥細老都係覺得一般。

牛柳絲炒烏冬 ($36):姊婦order,我覺得呢個最好食,姊婦都大讚,肥細老仲話平時佢order親都係最難食既,今次臝左宿命。

沙嗲牛柳燴意 ($36):肥細老order,我覺得個汁偏甜,但佢就好滿意。

牛肉燴意 ($34):老公order,個汁又係偏甜,都係一般。

法蘭西多士 ($20):我覺得都係一般,但老公叫左2轉,佢話因為快。

凍寧多:肥細老order,比左小王子試味,又叫多杯,第一次飲,味道真係唔錯。


冰室餐牌

食飽就行去阿媽朋友家,坐低傾左一陣就帶我地出去睇貓,因為我問邊到有貓睇,頭先沿路都唔見。

有人係到餵貓,呢隻叫〝牛奶〞,佢既毛色真係好靚,又順滑_

呢隻係〝牛奶〞媽媽。

呢隻係〝牛奶〞兄弟。

小王子又扮貓。

烈日當空都唔走,不停影。

阿媽朋友話呢條巷好多影相。

原來入去係牛皮廠。

再行前去兜返落去就係〝華記小食店〞,係我目標之一。

華記小食店
地址:坪洲志仁里2B 號地下

呢個夾餅有童年的味道~煙靭,肥仔都認同。

我地買左炸大腸、雞腎、魚蛋,同埋2件蘿蔔餅,這是我人生第2次食蘿蔔餅。

我小時候都冇見過,但老公話好耐架喇!今次比上次好食好多。

全部都係即整,所以都需時。

我地5點幾就離開,因為阿媽朋友6點到食晚飯,都不打擾佢地,佢地都唔出街食,每日都是在家煮的。

沒有留言:

發佈留言