2020年7月24日星期五

必成功紙包蛋糕 (內附食譜)

之前都有跟另一食譜整〝紙包蛋糕〞,雖然味道似麵包舖果啲,小王子都鍾意食,但擺左幾小時後個蛋糕麵表面會潮左,佢唔喜歡,要即食。

小王子又要紙包蛋糕明天做早餐,我就得何師奶近日都出左一個紙包蛋糕食譜。

我就跟她食譜用一半份量做出3個,出來成品就算隔夜都唔會潮,一出爐小王子和我每人一個。

蛋糕唔太甜,又香,最重要係蛋糕唔會潮。

我跟食譜摺牛油紙,但唔成功,我諗係張紙唔知預幾大張,摺完剪4吋。




























必成功紙包蛋糕


材料:
蛋黃                                          4
砂糖                                          25
菜油                                          40
牛奶                                          30
低筋麵粉                                 70
蛋白                                          130
砂糖                                          40

摺牛油紙方法:
牛油紙摺成圓錐形,大約4吋長,剪去多餘的部分。

做法:
1.       蛋黃加入25克砂糖,攪勻。(手動打蛋器)
2.       加入菜油,攪勻。(手動打蛋器)
3.       加入鮮奶,攪勻。(手動打蛋器)
4.       加入低筋麵粉,用Z形攪拌減少起筋。(打圈攪拌易出筋性) (手動打蛋器)
5.       蛋白打王起泡,加入一半砂糖。(蛋白要夠凍)
6.       打王沒有大氣泡後,加入餘下砂糖,打至有少灣勾。
7.       先將1/3蛋白霜加入蛋黃糊內,拌勻。(手動打蛋器)
8.       蛋黃糊倒入蛋白,以切拌法拌勻。(橡皮杓)
9.       麵糊於桌面敲數次,作用是消除大氣泡。
10.   170度,焗22分鐘。(對流風模式)         
11.   烤焗完成後,蛋糕平放至完全放涼。

沒有留言:

發佈留言