2020年10月23日星期五

皇牌鮮奶吐司@迷你版 (內附食譜)

今朝除左整〝古早味雞蛋布丁蛋糕〞,仲有〝皇牌鮮奶吐司〞,不過整左迷你版。

點解我會整迷你版?賣個關子先,過2日就會揭曉。

我用〝皇牌鮮奶吐司〞的食譜的一半份量,做左迷你版。

我都將食譜減半份量寫多次,因為方便我自己,隨時睇到又唔駛再計過。

我係第一次發酵既時候冇睇食譜,成舊麵糰發,原來係要分割成3個麵糰架!

我一次後就先將佢分割成3份,好在都冇問題。

我用的是細模,最後一次發酵,將麵糰2個平排擺,另一麵糰就直擺。

我發到8成就入爐,都係頂唔到角,這個麵糰應該要發到9成才入爐就可以頂角。

我放左中下層,所以包下部份有點深色,下次放回中層焗。

皇牌鮮奶吐司@迷你版

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=3ffZTCulhco

材料:

高筋麵粉                                140

耐高糖酵母 (藍色)                 2

                                               2

                                               15

煉奶                                          7.5

蛋白                                          16.5

牛奶                                          87.5 – 95

全脂奶粉                                7.5

豬油                                          10

無鹽牛油                                5

做法:

1.       材料除油類全部搓勻至半光滑,再加入油類繼續搓至光滑有薄膜。

2.       將麵糰分割成3份,盡量擀薄麵糰,然然由上至下卷成一條。

3.       用保鮮紙覆蓋麵糰,進行第一次發酵,發酵約1小時。

4.       光面向下,拍幾下排氣,擀薄麵糰,然然由上至下卷成一條。

5.       條麵糰由中間開始搓成長條形,然後整成S形狀。

6.       3S形麵糰排好,再放入吐司模內。

7.       吐司放入焗爐內,再加杯熱水,進行第2次發酵。

8.       麵糰發到8-9成,蓋上蓋入爐。

9.       160-170度,焗35-40分鐘。


貼士:

·         牛奶:手搓可由87.5克開始感受。

·         麵糰溫度26-28度都是比較理想的操作溫度。

·         進行第2次發酵時不用蓋上吐司蓋。

沒有留言:

發佈留言