2020年10月27日星期二

紅酒炆牛尾 (內附食譜)

 我從未食過牛尾,亦唔想去試,因覺得尾點可以食架!

我個人非常揀食,有好多野都唔食,有一次出街食飯,冇得揀之下點左牛尾。

我試過後覺得幾好又唔抗拒,感覺有啲似牛展咁,我最鐘意這質感。

這星期老公話煮飯,平時我話煮佢叫我唔好煮,見佢開到聲咁我就試下炆牛尾喇!

我上網睇左好多食譜,來來去去都係果啲配料,咁我就求其買啲配料。

老公話好食,但小王子唔喜歡個質感,咁就益晒老公。















紅酒炆牛尾

材料:

牛尾                              454

紅蘿蔔 (連皮)             413

番茄                              438

洋蔥 (連皮)              289

蒜頭 (去衣)              2

史雲生清雞湯          500毫升

紅酒                              100毫升

茄膏                              適量

冰糖                              適量

做法:

1.       牛尾洗淨瀝去水份。

2.       紅蘿蔔去皮,滾刀切件。

3.       洋蔥去皮,切去頭、尾,開一半,切大粒方形。

4.       番茄開一半,然後去蒂,切瓣,再切一半。

5.       燒熱鍋和油,放入洋蔥炒至香,盛起。

6.       燒熱鍋和油落蒜頭,再放入牛尾,煎至兩面微焦。

7.       加入一半洋蔥、一半番茄炒勻。

8.       再加入紅蘿蔔炒勻。

9.       加入史雲生清雞湯、茄膏、冰糖,用最小火炆30分鐘。

10.   加入餘下的洋蔥、番茄,用最小火炆30分鐘。

11.   加入紅酒用中小火炆20分鐘。(試味可能要再加冰糖,因有時紅酒會苦)

沒有留言:

發佈留言