2020年12月26日星期六

法國東律 (內附食譜)

今朝又一早起身開壇,不過,今次整簡單啲,但又不是太簡單,講左等於冇講咁!

這個好似Puff咁是要煮的,就是法國Dount。

其實,都冇咩技巧,係怕煮個麵糊失敗,其他都係好簡單的。

雖然我既唔糊有點軟身,所以唧左2層成品都矮,但有內函。

整後心得:

  • 我用左小煲去炸,建議跟書中用平底鑊,咁樣放麵糊去炸會方便啲。
  • 我跟書用木既鑊鏟,但唔夠書中闊,所以成品比較細。
  • 食譜冇寫要唧2圈麵糊,但我見書麵糊係2層的,如果一層就會好扁。
  • 有剩麵糊唔夠整一個,我就求其唧形狀炸埋佢唔好嘥。















法國東律

食譜來自:專業麵包製作

法國東律材料:約8-9

牛油                       50

牛奶                       50

溫水                       50

低筋麵粉               75

                           2

檸檬糖醬材料:約8-9

檸檬汁                   20

糖霜                       100

檸檬糖醬做法:

1.          檸檬汁放盆中,慢慢加入糖霜,用拂蛋器邊攪邊落至滑身。

法國東律做法:

1.          低筋麵粉過篩,備用。

2.          牛油及水放煲內煮。

3.          煮沸後轉慢火。

4.          加入低筋麵粉。

5.          用木羹攪拌。

6.          攪至麵糊變滑,熄火。

7.          將麵糊倒入鋼盆內,待稍涼,加入一隻蛋拌勻。

8.          再加入另一隻蛋拌勻。

9.          將蛋完全攪勻。

10.      唧袋裝上花咀,將麵糊倒入唧袋。

11.      在沾了油的鑊鏟上唧出水泡形麵糊。

12.      將水泡形麵糊放入170度熱油內炸。

13.      炸至一面金黃色,反轉炸另一面。

14.      撈起,瀝油。

15.      待涼後,沾上檸檬糖醬。

沒有留言:

發佈留言