2020年12月29日星期二

牛粒《hu ling kah》レディフィンガー (內附食譜)

小王子上星期放聖誕假期,所以今天始我會連放3日假陪佢,意味住我又會不停開爐喇!

小王子成日都話要食馬卡龍,但製作費時。

今日我整台式馬卡龍(牛粒)快好多,用焗爐預熱的時間就搞掂入得爐。

我係跟呂昇達老師整,我好鍾意佢的食譜,因為製作簡單又快。

近排我的焗爐唔知點解好易焗燶或者深色 ,我一不留神牛粒表面有裂痕和深色左啲。

牛粒表面脆脆地,內部軟綿綿,食落好似了蛋糕咁。

小王子見到深色唔食,唔緊要我食晒佢,因為我鍾意食。















牛粒《hu ling kah》レディフィンガ

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=ll-0FmQvZ6A

材料:19

砂糖                               100

雞蛋 (室溫)                    100

蛋黃 (室溫)                    50

香草夾醬                        1

低筋麵粉 (過篩)            120

純糖粉 (飾面)                適量

做法:

1.     將全部材料加入,低筋麵粉除外。

2.     用電動打蛋器打發變白,麵糊滴落非常慢。(用左317)

3.     加入低筋麵粉用橡皮杓拌勻。(隨便拌勻)

4.     唧咀加入唧袋內,麵糊倒入。

5.     表面撒上純糖粉,一層糖粉就可以。(小朋友吃一層就可以,平時撒2)

6.     上下火200度,焗約10分鐘。(淺色,比小朋友食,這個適合,因比較鬆軟)

7.     上下火220度,焗8分鐘。(深色一點,但易焦燶)

煉乳奶油餡:    

軟化的奶油        100

煉乳                   40

海鹽                   1

做法:

1.     全部材料攪拌均勻,約1分鐘就可以。(想再蓬鬆一點,就打耐啲)

2.     用橡皮杓拌勻。

榛果巧克力奶油餡:

Azelia榛果牛奶巧克力          50

軟化的奶油                             100

純糖粉                                     30

海鹽                                        1

做法:

1.     Azelia榛果牛奶巧克力溶化,溫度27度。

2.     加入其他材料打發,打約1分鐘。

3.     用橡皮杓拌勻。

組合:

1.     兩塊牛粒中間抺奶油餡,即成。

沒有留言:

發佈留言