2021年7月28日星期三

中環夏誌 SummerFest@2021

今日帶小王子來放電,之前睇網上的片好似好多野玩咁。

我唔知關唔關我平日事,我覺得中伏了,冇野玩,可能假日會好一點。















我地可能早來,等左一陣先開門,加上有落過雨,所以都冇咩人。

我來到先知有市集,好多野都冇開。
















有健身單車玩,又有枱和櫈你休息,但位置不多,先到先得,好在今日冇咩人~任坐。







可以係到影下相,小王子唔影,可能太熱。















藝術,又有紙牌比你打卡。
















迷宮,我和小王子從2邊入口入,睇下邊個最快出到去,2次都係小王子快過我。
















玩左一陣好熱,坐低抖下,睇下小王子頭髮都濕晒。

真係大個了很多,超多表情。
















冇野玩就自己自娛,好在我帶左塊板仔,我地玩過三關。
















你可以去Levi's個檔口,只要你like Levi's IG就可以免費整個袋。

你揀2個熨章交比職員就會幫你熨落個袋到架喇!
















之後見到有檔賣糖,而且話係食左唔蛀牙的,我幫襯買左2支,佢地好好人送多一支比我,小王子就揀左2021的,3支都係唔同味道。

沒有留言:

發佈留言