2021年10月6日星期三

椰汁饅頭 (內附食譜)

初初未結婚冇焗爐,我係整中式野,好間中整饅頭。

我好鍾意食饅頭,裝上搵到個食譜超簡單的,唔駛點搓,而且一定成功。

小王子話要明天食饅頭做早餐,所以湊左佢返學就動手做整。

我見雪櫃有椰汁,所以就寫下椰汁饅頭食譜,做法就跟之前的。

我整左4個迷你版,有淡淡椰香,但我覺得可以再濃一點,而甜度就夠了。

我有時間再研究一個特濃版先。



睇下內部組織幾靚。















椰汁饅頭

材料:4個小型

中筋麵粉                           50

椰汁                                   25

                                       8

酵母                                   1

麵糰重量:83

做法:

1.          椰汁用暖水座至微暖。

l   若椰汁本身是室溫可省略此步驟。

2.          將所有材料搓勻成糰。

l   水份要視乎天氣和麵粉的牌子,到時要自行調教。

l   麵糰比較乾,加晒食譜的水份都未能成糰,就可以再加少少,但緊記要逐少加,只要剛好搓成糰就可以。

3.          放入膠袋內每隔15分鐘,然後取出搓40秒,重覆此動作2-3次後麵糰搓至軟滑。

4.          分割成4份,放上烘焙紙上,發酵50分鐘,最後發酵完成,。

l   可用焗爐的發酵功能,放杯滾水有助發酵,需換水一次。

l   可座30-40度水來發酵,若天氣熱就不用了。

l   發酵不要超過1小時。

5.          用中火蒸15分鐘,開少少蓋攝一隻筷子疏氣2分鐘。

沒有留言:

發佈留言