2021年11月21日星期日

杏仁酥糖 (內附食譜)

我好喜歡食脆脆的東西,所以薯片或炸物都是我的Favorite。

上個月原本整,但溫度計粒電唔知去左邊,所以轉左整另一樣野。

之後食譜用水麥芽,但又唔想專登買一桶咁多,又擱置了。

今日我終於我動手做了。

我都係冇買水麥芽,改用麥芽糖代替。

我家中2個老闆都唔食,明天帶回公司請同事們吃。

我食晒掉出來的碎碎,但下午想食甜野,最後都開左一粒食。

好脆,而且唔太甜。

某年新年在朋友家中食過類似的東西,果粒仲加左多好多東西,一食愛上了。

今次成功了,下次我要複製返朋友請我食果粒出來。

製作過程:

  • 我用麥芽糖代替水麥芽,因為一盎水麥芽太多了。
  • 我要就返個包裝袋( 10cm X 7cm)來切杏仁酥糖,切左33粒。
  • 熟白芝麻是用韓國現成一樽的,所以芝麻係大粒的。
  • 我用的模是做卷蛋的蛋糕盤,28cm X 28cm的正方形。
  • 蛋糕模我鋪左烘焙紙,整形後立即取出來切,沒有放涼。
  • 我冇預熱焗爐,杏仁片用150度焗左11分30秒就上色,然後立即轉100度保溫。















杏仁酥糖

食譜來自:https://dessertfmtv.pixnet.net/blog/post/24127898

材料:

杏仁片                     300

熟白芝麻                 25

                             23

水麥芽                     50

細砂糖                     30

二砂                         50  (可以用黑糖代替)

                             1

做法:

1.      杏仁片要事先以150度烤熟後,溫度轉降至100度保溫,備用。

2.      水、水麥芽、細砂糖、二砂及鹽放入鍋中,用中火煮至滾之前都不要攪動。

l   一攪就會有結晶。

l   用二砂帶有風味,不想透明白白的,想有金黃色。

l   可以全部用二砂。

3.      用溫度計測量溫度,煮到136度就預備杏仁片和熟白芝麻

4.      煮到138度時加入保溫的杏仁片及白芝麻,轉小火。

5.      材料輕力均勻的與麥芽糖將混合。

l   見到糖拉絲就不要攪拌太久。

6.      趁熱將拌勻的杏仁酥糖放入烤盤中擀平,趁熱時切塊成適當大小。

l   不要太用力壓,會壓碎。

l   壓得太緊也不好食。

l   整形後立即切,放涼就不好切,會碎。

7.      等溫度變稍涼後 (微溫但不冒水氣即可) 進塊放入密封罐或密封袋中保持酥脆以免潮濕變軟。

沒有留言:

發佈留言