2021年11月21日星期日

韓式正統部隊鍋 (부대찌개) (內附食譜)

我超喜歡部隊鍋,不過,老公就唔like囉!唔like我都要整。

前日買晒材料,原本尋日整,可惜我大頭蝦忘記買熱狗腸。

所以尋日出去食,然後買熱狗腸。

今日邊睇片邊整時材發現我係食譜打漏左白蘿蔔,咁冇計照整。

小王子一起吃,所以我冇落辣椒粉,食起來個湯有點辣帶點甜味。

小王子話唔係講笑鍾意,但有點辣,佢堅持食,但我最後整左個杯麵比佢。

我冇唔辣既紅椒,用左七味粉撒面做裝飾。

製作過程:

  • 小王子一齊吃,所以我冇加辣椒粉。
  • 我落左2個辛辣麵,用另一個煲煮左2分鐘,再加入步隊鍋中煮多2-3分鐘。
  • 我用左400毫升雞湯+300毫升水做湯底。
食譜沒有份量,以下是我自己整既時間的份量。

  1. 熱狗:我用左大條的2條。                 
  2. 午餐肉(Spam):用左一罐。

  3. 綠豆芽:我轉左用芽菜仔,好味啲。
  4. 鴻喜菇:一包落晒。
  5. 美白菇:一包落晒。
  6. 洋蔥:一個小的。
  7. 白蘿蔔:我忘記買,所以冇放。
  8. 魚板:買唔到,所以冇放。
  9. 年糕:老公唔食,所以冇放。
  10. 梅汁:沒有,改用蜜糖。














我怕煲完會走樣,所以加湯前影左相先。















韓式正統部隊鍋(부대찌개)

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=Fs0zhAXRuR4

部隊鍋材料:3-4人份 (部隊鍋需要比較淺的鍋子,Staub(史大伯) 24尺寸的淺鍋)

熱狗                  

魚板                  

年糕

午餐肉(Spam)

白蘿蔔

綠豆芽

鴻喜菇

美白菇

洋蔥

大蔥 (裝飾)

紅辣椒韓國 (裝飾)

芝士 (隨個人喜好)

泡麵 (隨個人喜好)

茄汁豆 (隨個人喜好)

醬料:

韓式辣椒醬               2湯匙

辣椒粉                       2湯匙 (可以不加)

蒜泥                           1湯匙

梅汁                           1湯匙 (可用蜂蜜或果糖之類代替)

胡椒                           少許(可不加)

                               2湯匙

醬油                           3湯匙

湯底材料:

大蔥

鯷魚與昆布包

蘿蔔

蒜頭(整粒)

湯底做法:

1.      鍋中加水,放入鯷魚與昆布包(韓國超市有),自己買回來的也可以。

2.      加上蘿蔔、大蔥、與蒜頭(整粒)

3.      旁邊湯底已經熬好了,可以把裡面的東西撈出來,留下湯就可以了。

  • ·         湯的顏色看起來就是偏咖啡綠色。
  • ·         白蘿蔔也是一起丟掉唷。

部隊鍋做法:

1.      先放午餐肉(Spam) 順序可以自己改,切好之後,慢慢排上去。

  • ·         他有很多種口味,可以自己挑選喜歡的口味。

2.      魚板,也是一樣切片

3.      洋蔥切絲,慢慢排上去。

4.      切片年糕,慢慢排上去。

5.      泡菜,慢慢排上去。

6.      熱狗腸斜切片,慢慢排上去。

7.      最後放上鴻喜菇、美白菇。

8.      將湯底倒入部隊鍋中,開中大火蓋上蓋慢慢煮。

9.      同時我們可以來調醬料,把醬料在碗中攪拌,放進在煮的那鍋正中間。

  • ·         辣椒粉的部分,韓國有分兩種:比較辣跟不太辣的。
  • ·         看個人口味選擇,我有小孩所以選擇比較不辣的那一款。
  • ·         我是買現成的,台灣可以把蒜頭用果汁機打成泥就好了。
  • ·         韓國醬油分成兩種,湯醬油或是一般醬油,我是使用一般醬油。
  • ·         我使用的梅汁是韓國超市買來的,如果自己醃的也可以。
  • ·         千萬不要去攪拌他喔!這樣擺盤就會散了。

10.  用中小火煮,確定每個部份又沾到湯汁再繼續煮。

11.  放上豆芽菜、大蔥、紅辣椒的。

  • ·         我的蔥都是用剪的,比較方便。
  • ·         紅辣椒是韓國的,但其實不太辣。
  • ·         稍微放一些在正中央就可以了,主要是調色用的。

12.  再來蓋上鍋蓋後,煮約1-2分鐘,轉小火煮多一陣就可以囉!

·         可隨個人喜好加入芝士或泡麵

·         如加茄汁豆可在最後2-3分鐘放,因本身是熟的。

沒有留言:

發佈留言