2022年2月26日星期六

栥飯 (內附食譜)

我好喜歡食栥飯,但都有二十幾年冇整了。

以前我係前一晚浸糯米,第2日就起身蒸熟,然後就包飯。

老公唔喜歡食栥飯,尋晚突然又話明天又食。

由於太耐無整,蒸糯米飯的份量和時間都唔記得了。

我見老公又話食,怕糯米飯會蒸衰冇得食,所以決定用電飯煲煮飯算。

水的份量跟白米一樣,點知煲完出來糯米飯好濕。

老公話原煲煲多次,呀!又真係冇咁濕啵!

油炸鬼係尋日買定,問左店主可以室溫擺放,天氣熱唔知得唔得呢?

包糯米飯時有點手忙腳亂,包第二條就好好多。

以前我整豆漿和栥飯,朋友們都大讚架!

栥飯整得冇以前咁好食,因為飯濕,我要努力記返點樣蒸糯米飯先。

可以用呢種現成榨菜絲,這個牌子不用浸水或洗,有些牌子需要用水浸一陣,因為好鹹,可以自己試味後決定是否要浸水。


栥飯

材料:2人份

糯米                    153 (一平嘜)

                        適量

榨菜                    適量

豬肉鬆                適量

油炸鬼                半條

做法:

1.          用電飯煲煲熟糯成糯米飯。

l   我平時煲飯的水份來煲糯米飯,但好濕,所以用少一點的水。

2.          微波爐保鮮紙鋪在枱上,放上糯米飯鋪平。

3.          放上豬肉鬆→榨菜→油炸鬼,卷成圓柱。

l   油炸鬼半條將分一半。

4.          將頭尾的糯米飯封住個合,再整形,即成。

沒有留言:

發佈留言