2022年2月26日星期六

豆漿 Soya Milk (內附食譜)

上用用豆漿機整〝豆漿 Soy milk〞是用快速的Funtion,今次係要用8小時。

尋晚已經洗完豆漿,再放入豆漿機,著制,起身就有新鮮熱豆漿飲。

這個機的缺點係,要自己隔豆渣。

我早起身,所以起身時豆漿機都未開始運作。

我等它整好豆漿就隔渣,放涼後就放雪櫃,等兩父子起身有凍豆腐飲。

小王子和老公都覺得好飲,但我就覺得唔夠我之前〝豆漿〞的豆味濃。

以前每次整朋友都大讚好飲,而且豆味濃。

不過,今次老公話豆味都夠,我就覺得唔夠。





















豆漿 Soya Milk

材料:約900毫升

黃豆                    50

                        1公升

冰糖                    59

做法:

1.          黃豆洗淨放入豆漿機。

2.          加入1公升水。

3.          用〝Function〞,然後選〝Soya milk〞,再按〝Star〞。

4.          8小時後就倒出隔去豆渣。

5.          加入冰糖,待溶,即可飲用。

貼士:

·         豆漿完成後很燙,隔渣後仲夠熱力溶冰糖。

沒有留言:

發佈留言