2022年3月14日星期一

生酮杏仁優格蛋糕 Keto Alomnd Yogurt (內附食譜)

今日就食晒生酮蛋糕的存貨了,所以又係時候開工喇!

原本想整個生酮三色蛋糕的,但發現咖啡粉發霉了,唯有上網搵下食譜。

我搵到呢個食譜又齊晒料,咁就開工大吉喇!

我見杏仁粉又要用咁多,個心一直心大心細去唔去iherb訂好呢?

杏仁粉我係去烘焙店買馬卡龍專用的貴少少,但椰子粉又未用晒,再諗下先。

今次話蛋糕雪凍左口感更佳,就雪凍左來吃都唔覺得會乾,可能因為生酮蛋糕係比較濕。

不過,食落覺得個蛋糕比較油,吃完個咀表面都好油,但個肚又唔覺滯啵!

明天拎件比同事試下,佢話想試生酮蛋糕,不過,佢返另一個shift。

呢個蛋糕可擺雪櫃,佢後日回來吃都冇問題。

製作過程:

  • 我放倒數第2層。
  • 我冇赤藻糖醇,所以用左海藻糖代替。
  • 我用普通乳酪代替希臘優格,因為我費事再買。





















生酮杏仁優格蛋糕 Keto Alomnd Yogurt

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=4oaPs5nipkM

材料:450克磅蛋糕模具

希臘優格               250

牛油 (溶液)          90

赤藻糖醇               60

杏仁粉                   150

椰子粉                   20

泡打粉                   2

()                    3

做法:

1.          希臘優格、蛋、赤藻糖醇用電動打蛋器高速打發1分鐘。

l   希臘優格碳水量比一般優格低。

l   優格取代了忌廉熱量更低了。

2.          加入溶化好的牛油,繼續高速打發1分鐘。

3.          加入杏仁粉、泡打粉椰子粉用電動打蛋器攪拌至均勻即可。

l   全程只需要一直攪拌。

4.          再倒進吐司模。

l   你也可以用一般的蛋糕模。

5.          170,焗40分鐘

6.          150,焗10分鐘

l   需根據自己烤箱調整時間

l   烤至熟透,用牙籤插入蛋糕中間無黏上麵糊。

7.          烤好稍微放涼後脫模。

8.          灑點椰子粉裝飾。

9.          放涼後即可開吃。

10.      我認為冰過後口感更好。

沒有留言:

發佈留言