2022年3月13日星期日

沙嗲肥牛金菇粉絲煲 (內附食譜)

今朝帶小王子去晝晝前,我問老公未來幾日想煮咩?

老公話金菇肥牛,我話金菇肥牛卷?佢話求其炒埋一碟就可以。

咁我就整個沙嗲肥牛金菇粉絲煲比佢嘆下,之前整左個〝自製沙嗲醬〞都未用。

整完原煲上,我係廚房洗緊碗,老公突然話知道差啲咩喇!

佢話差辣椒丫!小王子唔食,我立即去加番啲辣椒先。















沙嗲肥牛金菇粉絲煲

材料:2人份

肥牛                  半磅

洋蔥                  65

粉絲                  一包 ()

沙嗲醬              2湯匙

魚露                  2茶匙

辣椒                  1

做法:

1.          洋蔥切絲,備用。

2.          粉絲浸軟,係頭和尾的孤位各剪一下,隔去水份,備用。

3.          辣椒切粒,備用。

4.          炒香洋蔥絲,加入肥牛炒至8成熟。

5.          加入沙嗲醬、魚露、辣炒勻。

6.          加入粉絲炒勻,熄火。

7.          蓋上蓋焗2分鐘,即成。(蓋蓋係令粉絲焗淋)

沒有留言:

發佈留言