2024年8月1日星期四

大鵬所城+燈塔圖書館

〝大鵬所城〞想去好耐,但太遠,call車覺得有點危險,有人覺得好一點。

今日趁暑假小王子可以陪我,而又係平日,所以就去〝大鵬所城〞。

跟住去埋之前去海山公園漏左既〝燈塔圖書館〞,夜晚約左朋友食飯,今天很充實。

今次去羅湖過關,終於搭到多啦A夢的列車。

我坐到去地鐵去到小梅沙,然後call車去〝大鵬所城〞。

我係小梅沙地鐵D出口出,但係圍晒板,加上落過雨,地下有水氹。

我見對面地鐵站口是A出口,回程call車在這,D出口要行一段路先到。

我一直行去小梅沙沙灘定位call車,於是問閘門的護衛,他教我定位係售票處就可以。

落車就見到好空曠,有小攤檔,但未開。

大鹏所城

地址:大鹏所城南门东路3号

備註:我call車目的地係南門

一直行到盡頭轉左,再直行就見到呢間Cafe。

行到盡頭應該係南門城樓,但我聽到人講崩塌了,晚上聽深圳朋友話上次大暴雨時塌了。

原本想係到食早餐,然後放低小王子,不過,係咁出地方,有點唔方便,所以都係行入去另一間。

Cafe前就見到所城出入口,但行入去望下唔多似咁,所以我行相反方向,然後用百度導航。

左兜右兜終於行到另一間Cafe。

後來我自己去影相周圍行發覺,剛才選這個入口才是對的。

走的時候從這裡出城,真的近好多。

我見到個名就成日諗起近日電視播的〝繁花〞,但我一集都冇睇過。

flora coffee 繁花记

營業時間:10:00-18:00

地址:南门街40号

店內除左可以飲咖啡,仲有產品。

等緊野食時,我就起行去影相先。







當我想返去睇下有野食未就收到小王子電話,野食已到。

食物質素好,但覺得價格都唔平。

阿芙佳朵 ¥38

滑蛋培根可頌 ¥38



雞肉洋蔥圈 ¥28

芒果椰椰 ¥30


享用完早餐就獨自再出發,店員話現在唔忙,可以幫手留意下小王子。

店員話呢到有好多人打卡,我都又來下先,店內推門可以出到來。

























周圍行完就回去接小王子。



〝大鵬所城海防展覽館〞,我專登留返呢到帶小王子一齊來。



我地出發去下一站〝燈塔圖書館〞。



天氣太熱,想去較尾場都無能為力了,call車走人。

今轉call車出現好多阻滯,係南門call車,有人接單,等左幾分鐘都見佢唔郁,就Text佢,點知佢話車壞了,叫佢取消單,又唔取消,最後都係我取消,再call車。

第2次又有人接單,但係等左幾分鐘,佢就彈我單,再轉左另一個。

第3個來到,我一上到車,師傅話見你企左係果到好耐,我講左個情況佢知,佢話可能近,所以啲人唔接單,但都成¥50車資都唔少喇!

差不多落車又落雨,師傅係近地鐵站口放低我地,就直奔小梅沙地鐵口。

灯塔图书馆 

營業時間:周一,周三至周日 12:00-19:00

地址:广东省深圳市盐田区海景二路1019号


入面好多人係到涼冷氣,但又不是太涼,尤其是頂層,好似焗爐,一上去就走,沒有望清楚。

落一層都有冷氣,職員突然關掉了,最涼是最底2層。





今晚約左朋友係卓悅匯,所以就係這間星際傳奇玩。

有2部Pokemon機,但有部冇卡,得返一部排隊,所以小王子去左玩其他。

佢自己玩,我就去買野飲先,回來見佢玩Pokemon。

星际传奇

營業時間:周一至周四,周日 10:00-22:00、周五至周六 10:00-22:30

地址:广东省深圳市福田区中康路126号卓悦汇购物中心3层-17a



小王子要飲煲珠公,我諗唔到飲咩,就買杯大一齊飲。

煲珠公·老红糖珍珠奶茶(卓悦汇店)

營業時間:10:00-22:00

地址:卓悦汇负二层


小王子唔餓,但我有點肚餓,買個包食先。

BreadTalk面包新语(卓悦汇店)

營業時間:10:00-22:00

地址:上梅林路交汇处卓悦汇购物中心负二层B2-04




小王子喜歡企鵝,所以夾一隻比佢,我仲有夾水豚架!但夾多好多次都唔得~放棄了。



夾完返去就見到朋友已企左係小王子旁,時候不早,去食晚餐先。

平時我斷食,朋友晚上唔食澱粉質,我想食簡單一點,點知小王子唔食粉,最後選了越南餐。

之前已經食過其他分店,品質不錯,尤其是炒飯,小王子超愛,不過,雞串就麻麻地。

馬拉盞通心菜 ¥33

香茅檸檬燒雞串 (大) ¥29

越式冬陰公湯 ¥69

馬拉盞豬頸肉炒飯 ¥39

越小品·越南餐厅(卓悦汇店)

營業時間:10:00-21:30

地址:广东省深圳市福田区中康路126号卓悦汇购物中心B1




小王子又要飲野,用程式落order,等通知去取貨。

超A芝士葡萄 ¥22

古茗(福田卓悦汇店)

營業時間:10:00-22:00

地址:梅林街道卓悦汇商场负一楼B1-A(上梅林地铁站L出口)



飯後甜品,但冇〝糖喜‧冰糖葫蘆‧厚切酸奶〞咁好食。

V11牛乳冰淇淋

地址:卓悦汇购物中心北区(上梅林地铁站L口旁)


頭先去卓悅匯的百佳永輝買酸奶,到付款時問職員有沒有冰?她說沒有,所以只有朋友買。

最後我都係要去皇庭廣場買酸奶,仲諗住今次尾站可以唔係皇庭。

咁就順手幫老公買牛丸,有一個款轉左包裝,好在小王子搵到,佢仲搵到新野手打牛筋丸。

盒马鲜生(皇庭广场店)

營業時間:周一至周四,周日 10:00-22:00 周五,周六 10:00-22:30

地址:福华三路118号皇庭广场B1层

沒有留言:

發佈留言