2007年11月2日星期五

來一客〝碗仔翅〞(馬蹄粉版)

 之前整〝馬蹄糕〞用剩一盒〝馬蹄粉〞,我見自己一來好耐都冇煮〝碗仔翅〞、二來阿婆又鍾意食、三來我地Teatime又可食不用諗吃什麼〝一舉三得、何樂而不為〞。   

前日晚已浸定冬菇,尋日早上回家前去左街市買埋〝木耳〞&〝粉絲〞,阿婆就買埋瘦肉~攪掂。

將所有材料放入鍋內~除粉絲,煮煮下好似材料唔夠又再加D,終於煮好喇!不過,老公話料多得。

這次係好忙碌之下完成,點解咁講?咪就係最衰Yahoo囉(我想食人丫~),又同阿B行街街,好在有阿婆幫手,其實阿婆除左係我〝忠心番薯〞外,還是我的好幫手,阿婆多謝你!



沒有留言:

發佈留言