2018年5月5日星期六

啫喱糖@改良版

我逢星期日都會回娘家吃晚餐,有時氹小朋友食飯或者食快啲,都會話食完去買雪糕或雪條,但食得多都唔健康,所以今日就整左啫喱糖,食譜係facebook既整野食group到搵到的。

我脫模時整爛左3隻,就送左比小王子食,佢仲想食,要留明天大家一齊食,我估唔到好受歡迎,好快就食晒,不過,我都留左5隻係家中雪櫃。

這個食譜可以做左約20粒,我個啲模都比較大的。



啫喱糖@改良版

材料:
啫喱粉                   1
魚膠粉                   20
粟膠                       10
熱水                       300

做法:
1.          先將啫喱粉、魚膠粉、粟膠放入碗,加熱水,再座熱水,慢慢攪勻。
2.          見到全部材料溶晒,待暖倒入模,放入雪櫃2個鐘,脫模就食得。

貼士:
l   脫模唔可以心急同太大力,啫喱糖入公仔模,一定要用牙籤戒左邊先,慢慢抆大,糖就會同模分離,公仔模要揀軟身模。

沒有留言:

發佈留言