2018年8月11日星期六

自家製橡皮糖 (內附食譜)

原本想開爐焗蛋糕,但小王子一陣又要去學晝晝,唔係好夠時間,其實最重要係自己懶惰。

得個幾鐘時間,我又想整下野,就諗到整啫喱糖。

今次又係用一個新食譜,原食譜係用Lego模,原本我都想買,但冇位,都係用返舊模。

小王子都登起手指公,本身冇加糖,我都覺得甜左少少,下次可以加多少少水。

原食譜條link唔知點解用ipad或電話係開到,但用電腦就開唔到。

我8點幾整完,9點幾帶小王子去學晝晝,約4小時回到家就雪實食得。

落魚膠粉和啫喱粉時我係均勻分佈在水面,等材料自己吸水。

我心急,糖漿放涼左少少就倒入模,我用矽膠模的。


自家製橡皮筋糖


材料:
室溫水                          125毫升
粟膠                              62
魚膠粉                          14
啫喱粉(任何味)           1

做法:
1.          室溫水+粟膠攪勻。
2.          倒入鍋中,加入魚膠粉,再加入啫喱粉。(不要開火)
3.          待一分鐘,等材料自行吸收水份。
4.          然後用匙羹慢慢攪拌至完全混合。
5.          開中低火,煮8分鐘,緊記每隔1-2分鐘要慢慢攪拌,以免糖漿會煮焦。
6.          關火後,待糖漿降至室溫。
7.          然後倒入模中,雪實就可以食。

沒有留言:

發佈留言