2020年4月9日星期四

燒肉の牛太・本陣

老公鍾意食日本菜,所以我一早訂好,但生日前大半個月到,佢話想食牛。

我立即上網搵,搵到〝燒肉の牛太・本陣〞,但係只接受一星期前預訂,唯有遲啲再打去訂位。

我訂左5點半,限時110分鐘,放題有3款,老公揀左中間〝豪華燒肉放題〞。

門口有餐牌,店員會問你揀邊種放題才入去,我問左店員〝豪華燒肉放題〞餐牌上紅色牛標誌就可以揀,飲品任飲。

原來入到去係用部pad來點野食的,店員會幫你set好,pad上既野就係你的餐,全部任order。

我地未order就有野到,店員話係送的。

仲好細心,比左3個杯我地斜野飲。

我地見到有拉麵即刻叫碗比小王子,因為小王子不太喜歡食野,可能冇左4隻大牙既關係。

我掛住食,忘記左影相,埋單後會送每人一杯雪糕。

如果鍾意飲酒就啱~有Asahi,不過,飲太多又食唔落,自己衡量喇!

食物唔止有生的,仲有熟食,老公話太油膩,好快滯左,走既時候仲話好快肚餓。

今日老公放假湊小王子,點知生日被小王子氹左買玩具,都唔知邊個生日~哈哈!小王子仲成晚話回去要同爸爸砌。

燒肉の牛太・本陣

沒有留言:

發佈留言