2020年4月11日星期六

樣衰脆曲奇 (內附食譜)

今日趁焗緊〝日式抹茶餐包〞既時候,我又整曲奇。

這個曲奇食譜係我之前寫,但一直的唔起心去動手,近排烘焙糰火又出返來,就順手試下。

我個人比較心急,所以這個食譜係用凍牛油,將所有野撈埋就得,麵糰又不用雪。

蛋用一隻就可以,蛋幾重唔緊要總之一隻普通蛋就可以,因為普通蛋有大有細,但重量都不會差太遠。

雖然我咁講,都知大家想知蛋幾重,今次隻蛋淨重58克。

我個食譜原本係有提子的,但問左小王子話唔要加,所以就冇加到,齋曲奇。

這個食譜係要戴手套的,因為麵糰太黏手好難造型,唔戴手套都可以用食物處理器攪麵糰。

你地可以搓完麵糰可以用唧袋,但我懶徙手就算。

這款曲不會塌,所以不要整得太厚。

我起初第一盤,因太厚15分鐘出爐中間未熟透,表面都唔夠顏色,後來再加多幾分鐘。

第二盤整薄啲用15分鐘就可以,隔左幾日食都好味㗎!


樣衰脆曲奇

材料:
無鹽牛油 (冰凍、切粒)     100
低筋麵粉 (過篩)                 200
(打散)                             1 
糖粉                                     60

做法:
1.       無鹽牛油、低筋麵粉、糖粉加入兜中用手搓勻。
2.       分次入蛋然後用手搓勻。
3.       平均分配,然後取少少放入烘焙紙上,輕輕壓扁
4.       180度焗15分鐘。


沒有留言:

發佈留言