2020年5月15日星期五

大澳搵貓貓

今日我放假又再次帶小王子踏足大澳,咁短時間又再去係有原因既。

上次問過小王子,下次我再放假想去邊到玩,佢話再去大澳,因為有好多貓貓,加上在網上見到大澳有間貓Cafe。

可惜,貓Cafe冇開,加上天氣熱,小王子冇心機影之餘,又令好多貓貓匿埋左,有點失望。

我話小王子好似食蘋果咁,佢就即刻叫我影相。

上次話下次入來唔食豆腐花,要食芝麻糊。

我地每樣叫左一碗,因為佢話唔記得芝麻糊咩味,叫我order多碗豆腐花,萬一芝麻糊唔好食,就食豆腐花。

佢只係食剩少少芝麻糊,然後又食左少少豆腐花。

跟住就去影貓貓。
今次食到即整沙翁喇!

除左沙翁都話椰撻好食,所以我都買左一個比老公食。

老公食評係唔好食,佢話味淡,可以話係健康啲,撻皮淋,餡既椰絲係白色,且冇味。





天氣熱同小王子行左去大王公廟外面坐吹下風。

之前買左韓國減肥啫喱剩2包,所以拎埋來同小王子分享,食完小王子話好飽,再食唔到野喇!佢話好好食,問仲有冇~哈哈!

休息完就行去買糯米糍,店內有隻貓。

小王子摸到佢好開心。





沒有留言:

發佈留言